Užsitęsęs procesas
Galvosūkiai dėl priėjimo prie Kuršių marių
Klaipėdos savivaldybės, valstybinio jūrų uosto direkcijos, „Klaipėdos laivų remonto“ bendrovės atstovai, pasienio bei muitinės pareigūnai tarėsi, ką reikėtų padaryti, kad miestiečiai galėtų laisvai prieiti prie Kuršių marių kruizinių laivų terminalo.
Dar liepą Uosto direkcija pateikė derinti įvairioms institucijoms laikinąją Pilies pasienio kontrolės punkto bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ teritorijos dalies ir muitinės prižiūrimos zonos schemą. Iki šiol šiai schemai nepritarė tik „Klaipėdos laivų remonto“ vadovas Naglis Puteikis, vėliau pateikęs naują schemą. Vakar pasitarime N.Puteikis teiravosi, ar pagal patvirtintą schemą žmonės į įmonės teritoriją galės patekti kada tik panorėję. Uosto direkcijos atstovų pastabos jam pasirodė esančios priimtinos su viena sąlyga - turi atsirasti įmonės teritoriją atskirianti tvora su rakinamais vartais. Ši sąlyga pasitarimo dalyviams pasirodė esanti tenkintina.
N.Puteikis dar prašo išnuomoti laikinam naudojimui prieš įvažiavimo į įmonės teritoriją vartus esančią automobilių aikštelę, kurioje ateityje galėtų būti atliekamos muitinės procedūros laivais iš užsienio atgabenamiems automobiliams. Miestas ir uostas tam pritartų, bet reikia surasti pagrindą, kuriuo ta aikštelė galėtų būti išnuomota išimtinai bendrovei „Klaipėdos laivų remontas“.
„Mūsų pagrindinis tikslas – kad pavasarį žmonės tikrai galėtų apžiūrėti Kuršių marias nuo naujojo kruizinių laivų terminalo krantinės“, - sakė Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius.
Kol kas visų atsakingų institucijų interesus sunku suderinti dėl kai kurių normatyvinių dokumentų. Uosto direkcijos, bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ atstovai buvo paraginti sėsti prie apvalaus stalo ir surasti jiems priimtiną būdą, leidžiantį įteisinti laisvą miestiečių patekimą prie Kuršių marių. Dar labai svarbu, kad šis sprendimas atitiktų pasieniečių ir muitininkų keliamus reikalavimus.
Naujausi komentarai