Lietuvoje yra daugiau nei pusė tūkstančio pervažų ir kasmet jose nutinka nelaimingų atsitikimų. Pastaruoju metu fiksuoti keturi įvykiai, per kuriuos žuvo 3 žmonės.
Pasak Lietuvos geležinkelių eismo saugos skyriaus viršininko Romo Macijausko, dažniausiai nelaimės įvyksta todėl, kad eismo dalyviai nesilaiko elementarių taisyklių.
„Priėjus ar privažiavus pervažą, reikia laikytis ženklų parodymų, pažvelgti ir į kairę, ir į dešinę, kaip ir pereinant paprasčiausią perėją. Tik jei traukinys neartėja, judėti per perėją. Jei viduryje sankryžos užsidegė draudžiamieji signalai, nereikia panikuoti, o toliau, žvalgantis į šonus, judėti į priekį. (...)
Jei pervažoje sugedo automobilis, reikia išlipti iš jo, stebėti iš kur atvažiuoja traukinys. Tada Ramiai judėti jo link ir, sukant prieš laikrodžio rodyklę ranką, stabdyti traukinį. Mašinistas tai supranta ir taip galima išvengti ir automobilio sugadinimo, ir susižalojimų. Aišku, pirmiausia reikia saugoti save“, – sako R. Macijauskas.
Naujausi komentarai