Kur kreiptis trūkus vamzdžiui? Pereiti į pagrindinį turinį

Kur kreiptis trūkus vamzdžiui?

2003-12-16 09:00

DIENOS RŪPESTIS

Kur kreiptis trūkus vamzdžiui?

Merfio dėsnis - paprastai nesklandumai buityje „laukia“ savaitgalio arba švenčių dienų. Kur kreiptis pagalbos, jeigu poilsio dienomis trūko vandentiekio vamzdis, užsikimšo kanalizacija – bute ar name įvyko avarija, kurią svarbu kuo skubiau likviduoti? Atsakymas vienas – skambinti į avarinę tarnybą. Savaitgaliais ir švenčių dienomis avarinėse tarnybose yra budėtojai.

Miesto informacinės tarnybos privačių avarinių tarnybų telefonų nepasako. Įvykus vandentiekio ar kanalizacijos avarijai siūloma skambinti į bendrovės „Klaipėdos vanduo“ dispečerinę (tel. 46 61 77). Tačiau miestiečiams derėtų žinoti, kad ši tarnyba nelikviduoja vandentiekio avarijų butuose.

Informacija apie avarines tarnybas, į kurias gyventojai gali kreiptis, nurodoma atsiskaitymo už komunalines paslaugas lapeliuose (namų valdos yra sudariusios sutartis su atitinkamomis avarinėmis tarnybomis). Mieste yra dvi avarinės tarnybos, likviduojančios vandentiekio ir kanalizacijos avarijas namo viduje: bendrovės „Rubikono apskaitos sistemos“ avarinė tarnyba (tel. 1305 arba 34 46 09) ir bendrovė „Skaidrola“ (tel. 36 65 77). Norėdamas sutaupyti laiko, gyventojas turėtų pirmiausia skambinti į tą avarinę tarnybą, su kuria sutartį yra sudariusi namų valda.

Paskambinus į kurią nors iš šių tarnybų, paprastai klausiama, ar gyventojas sutinka apmokėti sąskaitą už atliktą paslaugą. Bendrovės „Skaidrola“ direktorė Aušra Gurauskienė sakė, kad pasitaiko atvejų, kad gyventojai atvykus meistrams pareiškia nemokėsiantys už paslaugą ir jos atsisako. Tada jie vis tiek privalo apmokėti avarinės tarnybos iškvietimo išlaidas – 20 litų. Jei gyventojas nesutinka mokėti už paslaugą, tarnyba nedirba. A.Gurauskienė paaiškino, kad tokiais atvejais, kai gedimas fiksuojamas namo inžinerinėje įrangoje, kuri yra visų butų savininkų bendra nuosavybė, sąskaitą apmokėti prašoma ne kurio nors vieno gyventojo. Sąskaita yra pateikiama namų valdai, kuri administruoja namą, arba bendrijai. Jos atliktų darbų kainą padalija atitinkamai daliai gyventojų arba visam namui.

Bendrovės „Skaidrola“ direktoriaus pavaduotojas Rolandas Gurauskas pastebėjo, kad neretai avarinė tarnyba yra kviečiama į tą patį namą. Vienas dažnesnių tokių atvejų – dėl užsikimšusios kanalizacijos. Tačiau vienkartinis kanalizacijos valymas yra neefektyvus. Specialistai pataria – nuo senumo įlūžusius arba užakusius riebalais vamzdžius keisti. Tačiau ar šalinti šitą problemą, turi spręsti viso namo ar bent jau laiptinės gyventojai, kurių bendra nuosavybė tie vamzdžiai yra.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų