A. Monkevičius: tarp mokyklų finansavimo ir mokinių pasiekimų – didžiuliai kontrastai

  • Teksto dydis:

Vis pasigirstant kalboms apie mažųjų kaimo mokyklų uždarymą arba finansavimo perdavimą savivaldybėms, švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius teigia, kad pirmiausia būtina orientuotis į mokinių rezultatų gerinimą bei efektyviai įgyvendinti mokytojų užimtumo priemones.

„Labai dideli kontrastai yra tarp mokyklų finansavimo ir mokinių pasiekimų“, - teigė ministras ketvirtadienį Seime vykusioje Vyriausybės valandoje, pridurdamas, kad tai reikia įveikti sutelkus jėgas su savivaldybėmis.

„Nereikėtų izoliuoti vaikų, kurių pasiekimai žemi (...). Reikėtų peržiūrėti kiekvienoje savivaldybėje, kaip strateginį planą koreguoti mokinių labui“, - pridūrė jis.

Sprendžiant socialinius mokytojų klausimus, ministras įvardija konkrečias priemones: papildomos kvalifikacijos bet kuriam mokytojui suteikimas nemokamai, jam pageidaujant tapti socialiniu pedagogu, mokytojo padėjėju arba mokinio asistentu. Kartu, teigia jis, būtina skatinti savivaldybes mokyklų tinklą tvarkyti protingai, o jungtinių mokyklų modeliai taip pat yra gera priemonė.

„Tai yra visas kompleksas priemonių, nukreiptas į teisingesnį finansavimą, mažinantį mokinių pasiekimų skirtumus, kurie Lietuvoje iš tikrųjų labai dideli“, - konstatavo A. Monkevičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mokytoja

Mokytoja portretas
Atostogos mokiniams per ilgos. 3 mėnesius laksto vieni palikti, nes tėvai dirba. Reikia daugiau mokytis ir pasiekimai bus geresni. Nei vienoj Europos valstybej nėra tokių ilgų atostogų. O mažas mokyklas jungti prie didesniu, nes jų išlaikymas brangus. Sutaupytus pinigus investuoti į kabinetų modernizavimą ir kt.

Tomas

Tomas portretas
Gal p.Monkevičius galėtų pažiūrėti ant ko pasirašo?pvz. moksleivių atostogų grafikas!Ryžė išmesta,o paliktas mėšlas lieka ir jo niekas neišmeta?Ar yra normalu taip sumažinti atostogas?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių