Visi penki pasieniečių turimi sraigtasparniai šiuo metu stovi angaruose ir laukia remonto – keturiems baigėsi skraidymo resursas, o kol jie remontuojami, skraidyti turėjo penktas sraigtasparnis, tačiau sugedo ir jis, pranešė LNK žinios.
„Nuo kovo 12 dienos jie neskraido pas mus, kadangi taip sutapo, kad atliekami techninio aptarnavimo garantiniai įsipareigojimai, kadangi sraigtasparniai pas mus jau yra pakankamai ilgo amžiaus – 2006 ir 2003 metais įsigyti. Todėl taip sutapo, kad šiuo metu jie turi atlikti techninį aptarnavimą“, – sakė Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) vado pavaduotojas Štabo viršininkas Vidas Mačaitis.
Specialistų, kurie galėtų remontuoti sraigtasparnius, pasieniečiai nebeturi – Vidaus reikalų ministerijai iš civilį darbą dirbančių pasieniečių atėmus pareigūno vardą, pasienio Aviacijos rinktinės mechanikai perėjo į geriau apmokamus darbus. Šiuo metu tarnyboje yra likęs vienas licencijuotas mechanikas.
Kol pasieniečiai bando suremontuoti savo sraigtasparnius, be priežiūros palikti traukiniai iš Rusijos į Karaliaučių.
Ankstesnius konkursus remontuoti pasieniečių sraigtasparnius laimėdavo verslininko Gedimino Žiemelio įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausanti bendrovė „Helisota“.
Naujausi komentarai