Bendrovės „flyLAL Training" naujame mokymo centre baigtas instaliuoti ir jau pradėtas eksploatuoti lėktuvų „Boeing 737" realaus skrydžio treniruoklis. Tai pirmas toks treniruoklis, pradėtas naudoti Lietuvoje. Dabar Vilniuje vykdomi ne tik teoriniai, bet ir praktiniai pilotų mokymai, kurie iki šiol buvo galimi tik kitose šalyse.
„Pirmieji pradėję eksploatuoti „Boeing 737" realaus skrydžio treniruoklį, turime visą reikalingą techninę bazę visapusiškiems kvalifikuotiems orlaivių pilotų mokymams, - teigia „flyLAL Training" generalinis direktorius Arūnas Kmieliauskas. - Mūsų mokymo centre pilotai gali įsisavinti pilną orlaivių valdymo programą - įgyti ne tik teorinių, bet ir praktinių įgūdžių, kas iki šiol būdavo įmanoma tik kitose šalyse".
Pasak A.Kmieliausko „flyLAL Training" užsibrėžė tikslą visus mokymus organizuoti vienoje šalyje, vienoje įmonėje ir supaprastinti bei sutrumpinti pilotų rengimo procesą.
Didžiosios Britanijos Civilinės aviacijos administracijos specialistai atliko būtiną patikrą ir išdavė sertifikatą, liudijantį „Boeing 737" treniruoklio charakteristikų atitikimą keliamiems tarptautiniams reikalavimams. Buvo vertinama treniruoklio techninė būklė ir valdymas, perteikiamų realaus skrydžio charakteristikų ir oro uostų duomenų tikslumas. Tuo pačiu buvo įvertintas visas „flyLAL Training" mokymo centras, patikrinta, kaip veikia organizacijos valdymo bei kokybės sistemos.
Realaus skrydžio treniruoklis yra skirtas mokyti pilotus valdyti „Boeing 737-300", „Boeing 737-400", „Boeing 737-500" orlaivius. Skrydžio treniruokliu gali mokytis iki 12 pilotų per parą. Optimalus jo metinis aprovimas yra 60-70 proc., kitas laikas skiriamas techninei profilaktikai, paruošiamiesiems, diagnostiniams bei remonto darbams.
Pasak A.Kmieliausko, populiariausiam pasaulyje „Boeing 737" realaus skrydžio treniruoklio įsigijimui buvo skirta daugiau kaip 12 mln. litų investicijų. Pastatytas treniruoklis sveria 15 tonų, jo plotis 4,5 m, ilgis - 4,5 m, aukštis darbo režimo metu - nuo 6 iki 8 m. Treniruoklyje sumontuota tikro „Boeing 737" lėktuvo pilotų kabinos įranga, todėl jis 100 proc. imituoja skrydį orlaiviais „Boeing 737".
Pasak įmonės vadovo, patogiai vienoje įmonėje baigti pilną kvalifikacijos mokymų programą, apimančią teorinę dalį ir praktines treniruotes, ypatingai svarbu tiems, kurie jau turi įsigiję komercinės aviacijos piloto licenciją ir ketina skraidyti oro linijose - užbaigti mokymų grandinę bus žymiai paprasčiau.
„Kvalifikuotų „Boeing 737" lėktuvų pilotų poreikis nuolat auga, nes įvertinusios šio tipo orlaivių ekonominį efektyvumą oro bendrovės nuolat plečia jų parkus, ypatingai Rytų šalyse, - teigia A. Kmieliauskas. - Buvusiose Sovietų Sąjungos šalyse vakarietiškų orlaivių paklausa didelė, jau dabar jų poreikis siekia per 1000 lėktuvų".
„flyLAL Training" mokymų centre kvalifikaciją kels ne tik Lietuvos, bet ir užsienio šalių pilotai. Pilotų kvalifikacijos kursus šiemet baigė Rusijos ir Kazachsatano oro bendrovių lakūnų grupės. Mokymo centras taip pat teikia mokymo paslaugas tai pačiai aviacijos verslo grupei priklausančiai oro bendrovei „flyLAL - Lithuanian Airlines".
2009 m. planuose - pilotų mokymai „nuo nulio" ir pilotų profesinio rengimo per dvejus metus programos įgyvendinimas. Pradėjus organizuoti mokymus pagal šią programą, vos per dvejus metus bus galima įgyti daugianarės įgulos piloto licenciją ir „Boeing 737" orlaivio tipo kvalifikaciją. Tai bus antrasis „flyLAL Training" plėtros etapas, po kurio mokymo centras taps Lietuvos aviacijos akademija.
Naujausi komentarai