Uosto statybos vyksta kai kur strigdamos, vėluodamos, su jomis panoro susipažinti naujasis susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Jis apsilankė statomame Klaipėdos keleivių ir krovinių terminale, kur statomas pirsas.
„Darbai vyksta, jie bus baigti šiemet rugpjūtį. Nerimą kelia Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcija. Tikiuosi bendradarbiavimo su Klaipėdos miesto savivaldybe, ieškosime pinigų ir iš Valstybinės kelių direkcijos“, - tikino susisiekimo ministras.
Jis taip pat apsilankė olandų kompanijos „Van Oord“ žemsiurbėje „Utrecht“, kuri pradėjo gilinti akvatoriją toje vietoje, kur bus statomas suskystintų gamtinių dujų terminalas. Jų vertė per 72 mln. litų. Bus iškasta per 1,5 milijono kubinių metrų grunto.
Netrukus prasidės ir suskystintų gamtinių dujų terminalo pirso statybos. Jų vertė per 87 mln. litų.
„Uosto gilinimo darbai dėl Suskystintų gamtinių dujų terminalo turėjo prasidėti dar pernai lapkričio 15 dieną. Ir darbų suma pasidarė kiek didesnė nei buvo planuota. Terminalui statyti esame numatę 170 mln. litų. Uosto direkcijai tai dideli pinigai. Planuojame koreguoti Uosto direkcijos veiklos sąmatą“, - tvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Pagal Uosto direkcijos veiklos planus 2013-2015 metais uostui vystyti numatyta panaudoti 462 mln. litų. Šių pinigų yra per mažai. Už investicijų borto liktų 427 mln. litų atsiperkantys uosto projektai.
Susisiekimo ministro R.Sinkevičiaus teigimu, koreguojant investicijas bus labiau įsiklausyta į uosto kompanijų vadovų norus ir pastabas.
Anot A.Vaitkaus, uosto kompanijose yra daug problemų, kurias teks spręsti Uosto direkcijai.
Uoste ne visada tinkamai panaudojamos ir jau skirtos investicijos.
A.Vaitkus pastebėjo, kad į „Begos” naudojamą pirsą buvo investuoti 52 mln. litų, tačiau beveik per metus nesugebėta pradėti jo priduoti ir leisti kompanijai naudotis. Tikimasi, kad reikalai pajudės, nes netrukus prasidės šio pirso atliktų darbų priėmimas.
Naujausi komentarai