Šilutės mažųjų laivų uosto inventorius daugiausia kenčia nuo gamtos išdaigų. Už 13 mln. litų 2009 m.rekonstuortam Uostui remonto reikia kiekvieną pavasarį. Koncesininko manymu, kalti ir prieš du su puse metų nekokybiškus lieptelius įrengę rangovai.
Stiprūs vėjai pamarį siaubę lapkričio pabaigoje, kuomet vėjo gūsiai siekė 31 metrą per sekundę, vėl siautėjo praėjusį savaitgalį. Tik šį kartą vėjas buvo kiek silpnesnis.
Stiprių vėjų genamos bangos tvenkė Kuršių marių vandens tėkmę, tuo pačiu stabdydami vandens ištekėjimą iš Nemuno, Minijos upių. Vandens lygiai kilo ir kitose į šias upes įtekančiuose upeliuose. Poplūdžio vanduo ėmęs skandinti pamario žemumas, kelius. Jis pridarė nuostolių ir Šilutės mažųjų laivų uostui. Čia vandens srovių plakami trys liepteliai susmuko. Likusieji, nors ir laikosi, bet taip pat įmirkę vandenyje perlinko.
Uostas 2009 metų pavasarį už beveik 13 milijonų litų buvo visiškai rekonstruotas. Rekonstrukcijos metu buvo renovuotos senosios krantinės ir pastatyta 137 m. naujų krantinių, įrengta virš 400 m. pontoninių prieplaukų, pastatytas elingas su uosto administracinėmis ir buitinėmis patalpomis, įrengtas naujas slipas, automobilių stovėjimo aikštelė, išvalyta uosto akvatorija ir vandens kelias Šyšos upe.
Tačiau Šilutės mažųjų laivų uostą valdančios bendrovės “Kintai” direktoriaus Rimgaudo Višinsko manymu, ne visi darbai buvo atlikti kokybiškai.
“Mums uoste remonto darbus atlikinėti tenka kiekvieną pavasarį. Liepteliai vedantys ant pontoninių prieplaukų deformuojasi per kiekvieną žiemą. Jie yra labai sunkūs, todėl juos kaskart nukilnoti nelabai išeina, o per žiemą juos veikia ir vanduo, ir ledas. Pavasarį juos vėl remontuosime” – sakė R.Višinskas.
Šilutės mažųjų laivų prieplaukos rekonstrukcijos aplinkybes ir atliktų darbų kokybę 2009 metais mėgino aiškintis ir Seimo antikorupcijos komisija. Anuomet komisijai pateiktame skunde buvo rašoma, kad atlikti darbai nėra kokybiški: prieplaukos laivų švartavimo įrenginiai, liepteliai suprojektuoti neprofesionaliai, gyliai prie didesniųjų laivų krantinės bei Šyšos farvateris visiškai neatitinka reikalavimų. Jie žymiai mažesni. Tačiau aistros nurimo, o rekonstruoto uosto grožis su griūvančiais įrenginiais ir toliau nyksta.
Naujausi komentarai