Abi jos priklauso Vokietijos investuotojo Larso Windhorsto įkurtai holdingo įmonei „Tennor Group“.
Laivų statyklos susiduria su finansiniais sunkumais, nes užsakymų trūksta, o atlyginimai nuolat vėluoja.
L. Windhorstas sulaukė aštrios šiaurinės Šlėzvigo-Holšteino žemės politikų kritikos, o premjeras Danielis Güntheris paragino jį atsistatydinti.
D. Güntheris anksčiau yra minėjęs, kad bankrotas nieko nešokiruotų. „Galbūt tai galėtų reikšti naujas galimybes“, – praėjusį mėnesį Flensburge sakė jis.
Ketvirtadienį turėtų įvykti darbuotojų susitikimai su nemokumo administratoriais, profsąjungų atstovais ir valdžios pareigūnais.
Vokietijos laivų statybos pramonė pastaraisiais metais kentėjo nuo sparčiai augančių išlaidų, o „Meyer Werft“ statykla – pagrindinis darbdavys šiaurės Vokietijoje ir pirmaujantis kruizinių laivų statytojas – tikisi gauti paramą iš Vokietijos vyriausybės.
Praėjusią savaitę Europos Komisija, remdamasi ES Susijungimų reglamentu, nusprendė, kad vyriausybės gelbėjimo priemonių paketas nekelia konkurencijos problemų ES bendrojoje rinkoje.
Naujausi komentarai