Kaip žinia, šios rūšies narkotinės medžiagos skatina apetitą, o tai reiškią, kad dauguma jomis besimėgaujančiųjų veikiausiai dažniau lankosi greito maitinimo įstaigose.
Tyrimas buvo atliktas Kolorado, Nevados, Oregono, Kalifornijos valstijose, kur marihuana yra legalizuota, jo metu analizuoti jų gyventojų greito maisto vartojimo įpročiai, išskiriant šių narkotikų vartotojus iš likusios visuomenės dalies.
Tyrimas atskleidė, kad 43 proc. žmonių, kurie lankosi legalaus marihuanos pardavimo punktuose, per keturių tyrimo savaičių laikotarpį lankėsi ir „McDonald's“, 18 proc. – „Taco Bell“, 17,8 proc. – „Wendy's“ restoranuose. Tuo tarpu marihuana nesimėgaujančių gyventojų požiūris į greitą maistą buvo gerokai atsainesnis.
Panašūs rezultatai užfiksuoti ir „Burger King“, KFC, „Jack in the Box“, „Carl's Jr.“ greito maitinimo tinkluose.
„McDonald's“ pirmauja pirmiausia dėl to, kad jo greito maitinimo restoranų tinklas yra didžiausias“, – pabrėžė „Consumer Research Around Cannabis“ viceprezidentas Jeffas Steinas (Džefas Steinas).
Į šio tyrimo akiratį patekusios valstijos turi 55 mln. gyventojų, iš jų 4,7 mln. (8,5 proc.) lankosi legalaus marihuanos pardavimo punktuose.
Naujausi komentarai