Ekspertų nuomone, elektrinių keltų nauda yra akivaizdi. Jis palyginti su įprastu keltu 95 proc. sumažino oro taršą ir 80 proc. panašių laivų eksploatavimo išlaidas.
Keltą „Ampere“ varo 800 kW 11 tonų elektros baterija.
Laivas kursuoja viename iš Norvegijos fiordų 6 km ilgio linijoje. Baterija kraunama abiejose fiordo pusėse. Jos krovimas vyksta naktį.
Keltas priima 360 keleivių ir 120 mašinų.
Šį keltą stačiusi kompanija buvo tiesiog užversta užsakymais. Įvertinus, kad elektrinis keltas visiškai pasiteisino, jos statytoja jau gavo net 53 naujus tokių keltų statybos užsakymus.
Tai lėmė Norvegijos valdžios politika. Ji nurodė Norvegijos teritorijoje dirbančioms laivybos kompanijoms naudoti tik ekologiškai švarius keltus.
Naujausi komentarai