Didžiojoje Britanijoje reklamą kontroliuojantys pareigūnai uždraudė prancūzų mados namų „Yves Saint Laurent“ reklamą, kurioje įamžintas iš pažiūros „nesveikai mažo svorio“ modelis.
Britanijos reklamos standartų valdyba (Advertising Standards Authority (ASA)) pareiškė, kad žurnalinė reklama, kuriai panaudotas itin lieknas modelis, gulintis ant kilimu uždengtų grindų, yra „neatsakinga“ ir daugiau nebegali būti naudojama.
Toks sprendimas priimtas po to, kai ASA vadovai sulaukė skundų dėl žurnaluose pasirodžiusius reklamos.
„ASA nuomone, reklamos modelio poza ir ypatingas apšvietimas atkreipia dėmesį į modelio krūtinę, ant kurios matyti išryškėję šonkauliai, ir į šlaunis bei kelius, kurie atrodo tolygiai vienodos apimties ir labai ploni... Todėl mes manome, kad modelis nuotraukoje yra nesveikai mažo svorio, ir darome išvadą, kad ta reklama yra neatsakinga“, – nurodoma valdybos išvadose.
Šį sprendimą pasveikino su mitybos sutrikimais kovojantys aktyvistai ir labdaros organizacijos.
Naujausi komentarai