Laivo „Laplace“, kuris pradėjo darbą antradienio popietę, įranga galėtų užfiksuoti juodųjų dėžių skleidžiamus akustinius signalus, nurodė atstovas.
„EgyptAir“ lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, sudužo Viduržemio jūroje gegužės 19 dieną pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.
Tyrėjai lenktyniauja su laiku, mėgindami surasti skrydžio duomenų įrašymo įrenginius, kurių akumuliatorių, maitinančių akustinius signalus skleidžiančius prietaisus, energijos atsargos išseks per 4–5 savaites.
Tų įrenginių įrašyta informacija gali padėti tyrėjams nustatyti katastrofos priežastį.
Okeanografinių tyrimų laive „Laplace“ taip pat dirba du Prancūzijos civilinių skrydžių saugumo agentūros BEA nariai.
Prancūzijos bendrovė „Deep Ocean Search“ taip pat pasiuntė laivą, kurio kibernetinis nardymo aparatas gali nusileisti į 3 000 metrų gylį ir ištraukti juodąsias dėžes.
Tikimasi, kad jis prisidės prie paieškų apie birželio 10 dieną.
Naujausi komentarai