Skraidantys taksi – tai futuristiniai dronai, galintys gabenti žmones.
Šios transporto priemonės gamintoja Vokietijos bendrovė „Volocopter“ jau kelerius metus vykdo bandomuosius skrydžius Paryžiaus regione ir prieš olimpines žaidynes aktyviai siekė gauti Europos institucijų leidimą.
Įmonė bendradarbiauja su Prancūzijos oro uostų operatoriumi ADP, sostinės metro ir autobusų operatoriumi RATP ir Paryžiaus regionine valdžia.
ADP vadovo pavaduotojas Edwardas Arkwrightas (Edvardas Arkraitas) nurodė, kad „Volocopter“ sumanyto ir pagaminto variklio „VoloCity“ sertifikavimas buvo atidėtas kelioms savaitėms.
„Esame šiek tiek nusivylę, bet bet kokiu atveju sakėme, kad nedarysime jokių kompromisų dėl saugumo“, – pridūrė jis.
„Volocopter“ generalinis direktorius Dirkas Hoke (Dirkas Hokė) sakė, kad vėlavimą lėmė „amerikiečių tiekėjas, kuris nesugebėjo pateikti to, ką buvo pažadėjęs“.
Iš pradžių buvo numatyta, kad bandomieji skrydžiai vyks olimpinių žaidynių metu, nusileidžiant ant plūduro Senos upėje netoli Austerlico geležinkelio stoties Paryžiaus pietryčiuose.
Projekto sumanytojai tikėjosi, kad per didžiulio visuomenės dėmesio sulaukančias olimpines žaidynes galės pademonstruoti, kaip ši technologija gali veiksmingai sujungti vertikaliojo kilimo ir tūpimo aerodromus.
Vis dėlto bandomieji skrydžiai be keleivių ketvirtadienį ir sekmadienį bus surengti į vakarus nuo Paryžiaus esančio Sen Sir l'Ekolio priemiesčio aerodrome.
Sen Sir l'Ekolis yra visai netoli Versalio rūmų, kur vyksta olimpinės jojimo varžybos.
Šalininkai oro taksi reklamuoja kaip mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančią aviacijos rūšį ir tikisi, kad ateityje didesnes versijas bus galima naudoti kaip greitosios pagalbos transportą ar atlikti kitas funkcijas.
Tačiau daugelis Paryžiaus miesto valdžios atstovų kritikuoja šiuos planus kaip kenksmingus aplinkai.
Naujausi komentarai