„Auto Bazar 2019“ lankytojai išvydo apie 150 įvairiausių transporto priemonių: automobilių, motociklų, namelių ant ratų, paspirtukų ir kitų. Naujus eksponuojamus automobilius bei motociklus lankytojai galėjo ir išbandyti (testams skirtų modelių buvo per 30), o į istorinius, lenktyninius bei tiuninguotus – valandų valandas akis ganyti. Didelė erdvė buvo skirta automobilių aksesuarams bei įvairioms su asmeniniu transportu susijusioms detalėms, tad sau patinkantį kampelį rado kiekvienas parodos lankytojas.
Pardavinėjo vietoje
„Pavalgysime vakare, po renginio“, – šeštadienio veiklą apibūdino daugelio naujų automobilių ir motociklų pardavėjai. Dar iki „Auto Bazar 2019“ atveriant duris, išankstinėje testinių važiavimų rezervacijoje užsipildė visos vietos prie „Mercedes-Benz GLE“, „Hyundai Kona EV“ ir kai kurių kitų automobilių – jų pardavėjai nusiteikė darbui be minutės poilsio ir tą laiką puikiai išnaudojo bendraudami su klientais. Tačiau atsipūsti laiko neturėjo ir kitų automobilių gamintojų atstovai – parodos lankytojai be perstojo suko ratus su „Kia Proceed“, „Peugeot 508“ bei 5008 modeliais, o „Opel Insignia“ bei daugelis kitų taip pat neturėjo progos ilgėliau pastovėti užgesintu varikliu.
Pardavėjai toli gražu nesiskundė ne tik bandomųjų važiavimų, bet ir pardavimų skaičiumi. Vieno pirmųjų triračių motociklų Lietuvoje „Can-Am Ryker“ bandomųjų važiavimų eilė taip pat užsipildė dar iki renginio, o jo atstovai džiaugėsi pardavę ne tik jį, bet ir dar kelis į „Auto Bazar 2019“ atgabentus motociklus. Žmonės apžiūrėjo, pabandė, palygino su konkurentais (kurie – čia pat, gretimoje palapinėje) ir galėjo objektyviai priimti sprendimą.
Sėkme džiaugėsi ir „CFMoto“ bei kitų gamintojų atstovai „Motorider“ – kauniečiai buvo rekordininkai, į „Auto Bazar 2019“ atgabenę net 9 dviračius motociklus, 5 keturračius, 2 bagius bei 2 elektrinius mopedus.
Parodoje dalyvavo ir patikimų naudotų automobilių prekeiviai – lankytojai galėjo apžiūrėti jų šiuo metu parduodamus modelius, įvertinti jų būklę ir kitus niuansus. Kai kurie „Auto Bazar 2019“ lankytojai pabrėžė, kad jiems tokia įvairovė labai naudinga – daugumai žmonių pagrindinis kriterijus renkantis naują transportą yra kaina, tad galimybė vietoje gauti pasiūlymus iš naudotų ir naujų automobilių prekeivių buvo naudinga.
„Best Classic LT“ – trys kategorijos
Šimtai žmonių atvyko pažiūrėti ir į išskirtinių modelių ekspozicijas. O jų netrūko: „Auto Bazar 2019“ išsirikiavo 37 tiuningo ekspozicijos dalyviai, 22 lenktyniniai automobiliai bei du motociklai, 15 istorinių
modelių. Tarp jų – ir keli Dakaro ralyje matyti modeliai (Vaidoto Žalos bei Sauliaus Jurgelėno „Toyota Hilux“) bei Arūno Gelažninko „KTM 450 Rally Replica“.
Po klasikinės technikos ekspoziciją atidžiai naršė šeši „Best Classic LT“ komisijos nariai – istorinių automobilių kolekcininkas Alfredas Eitutis, restauratorius Arvydas Šapoka, istorinių lenktynių dalyvis, Monte Karlo ralyje užėmęs 1 vietą savo klasėje Karolis Raišys, varžybų organizatorius Valdas Juozas Vilūnas, „Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius bei vienas iš „Auto Bazar 2019“ organizatorių Valdas Valiukevičius.
Geriausieji buvo renkami trijose kategorijose. Nedaug diskusijų kilo dėl dviejų iš jų – geriausiu iki Antrojo pasaulinio karo pagamintu automobiliu buvo pripažintas 1929 m. pirmą kartą įregistruotas „Dodge Six Brothers 4 doors sedan“, o iki 1965 m. – „Volkswagen Kafer“. Tai įspūdingi klasikiniai automobiliai, kurių savininkai įdėjo daugybę laiko ir lėšų į jų originalios būklės atstatymą. Kur kas daugiau diskusijų vyko dėl to, ką pripažinti geriausiu „Youngtimer“ – automobiliu, senesniu nei 30 metų, bet pagamintu ne anksčiau 1965 m., – tačiau geriausiuoju galiausiai buvo pripažintas „Chrysler LeBaron“ („Imperial LeBaron“).
3 salėje – vaizdai ir paskaitos
„Auto Bazar 2019“ automobilių bei motociklų ekspozicijos buvo išdėstytos „Litexpo“ teritorijoje lauke, tačiau paroda tęsėsi ir viduje – erdvioje 3 salėje. Vos įėjusių lankytojų dėmesį atkreipė modernus SWAG ir „Blue Print“ detalių gamintojų atstovų stendas – jos specialistai pristatė į automobilius montuojamas detales, papasakojo apie skirtumus tarp kokybiškų ir prastų dalių, kainodarą, patikimumą ir daugybę kitų kiekvienam vairuotojui žinotinų niuansų.
Toje pačioje salėje Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos (VTDK) studentai pristatė savo sukurtą formulę bei elektrinį kartą, o Kauno technikos kolegijos (KTK) atstovai – savo sukurtą lenktynių simuliatorių. Jame lankytojai galėjo išbandyti savo jėgas varžydamiesi virtualioje Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, kuri idealiai atkartota simuliatoriaus žaidime „Asseto Corsa“.
Salės gale buvo įrengta nedidelė erdvė jaukioms konferencijoms – beveik visą šeštadienį sceną joje užėmė įvairūs pranešėjai, nuo motoakrobato Arūno Gibiežos pasakojimo apie įspūdingą karjerą iki „Bike Riders“ nario Ryčio Mežonio paskaitos apie vairavimą užrištomis akimis ir refleksų ugdymo būtinybę. „Bike Riders“ atstovas ne tik papasakojo teoriją, bet ir pademonstravo paskaitos medžiagą praktikoje – motociklininkas įveikė iš kūgelių sudėliotą trasą užrištomis akimis.
Bene daugiausia dėmesio 3 salėje susilaukė trijų žmonių diskusija apie istorinius automobilius – vieną didžiausių senovinės technikos kolekcijų Lietuvoje turintis A. Eitutis papasakojo apie savo požiūrį į istorinius modelius. A. a. Sauliaus Karoso restauravimo dirbtuvių vadovas A. Šapoka kalbėjo apie automobilių vertę, atkūrimo kainą ir sudėtingumą, o K. Raišys – apie pergalę šių metų istorinių automobilių Monte Karlo ralyje.
Naujausi komentarai