Pereiti į pagrindinį turinį

„Eneos 1006 km lenktynėse“ – pirmosios treniruotės ir pirmi nuostoliai

2016-07-22 10:23
BNS inf.

Artėjantį atsakingiausiąjį momentą „ENEOS 1006 km lenktynių“ penktadienio programoje – atrankos varžybas – bene iškalbingiausiai liudija trasoje didėjantys greičiai. Iš pat ryto treniruočių programą pradėję lenktynininkai nebeturi ko slėpti.

Kita vertus, kada gi jei ne dabar maksimaliai išbandyti bolidą prieš šeštadienio maratoną? Juolab, jei išryškėtų kokie trukdžiai ar didesni kliuviniai, komandų mechanikams dar liktų vilties ir laiko juos pašalinti ir išlydėti sportininkus prie „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto linijos.

Tokią komandų strategiją paliudijo jau pačios pirmosios treniruotės, kai favoritai pastebimai didino spartą, nors iš pirmosios grupės pirmojoje treniruotėje geriausiąjį rezultatą pasiekusios „General Financing team Pitlane“ lenktynininkams, vairuojantiems „Porsche 9141 GT3 Cup“, iki Ramūno Čapkausko vakar pasiekto geriausiojo rezultato pristigo beveik sekundės.

Tačiau pastebimai išaugo kitų prie favoritų priskiriamų komandų greičiai. Jų lenktynininkai suko ratus važiuodami maždaug 130 km/val. greičiu, o kiti – arti to. Tarp jų ir „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, nuo penktadienio lyderių šįsyk atsiliko vos 0,517 sek.

Tačiau išaiškėjo ir nemažai spragų. Dėl mažesnių ar didesnių technikos kaprizų, keliančių nemenkų rūpesčių mechanikams, „Blue Ghost Racing Team“ su „Toyota Celica“ apsuko vos tris ratus, ratu daugiau trasoje išsilaikė „Hermitrans-Guminta“ su BMW M3, penkis nuvažiavo „Juta-Bauer Rally Team“ su BMW.

Iš antrosios grupės sportininkų su BMW M3 E90 lyderio pozicijas užėmė „Team Hot Wheels“ komanda, tačiau bendroje greičiausiųjų ekipų rikiuotėje jos rezultatas tebuvo trečias.

Ne visoms komandoms pirmos treniruotės susiklostė sėkmingai. Svečiai iš – Latvijos „Zvaigzne Motorsport“ ekipos (BMW) – pirmieji pasinaudojo techninės pagalbos automobilio „paslaugomis“ – dėl turbinos gedimo automobilis nebegalėjo važiuoti. Komandos narių teigimu, tai antroji per savaitę sugedusi turbina: viena sugedo testuose, o kita – tik pradėjus treniruotes Palangoje.

Su rimtesnėmis problemomis susidūrė pati vyriausia komanda „Cor Euser Racing“. Prie vairo sėdęs patyręs Stasys Brundza sudaužė „Marcos Mantis Cup“ automobilį – komanda jo neberemontuoja. Tačiau tikisi, kad organizatoriai leis startuoti atsarginiu – BMW automobiliu: „Mes jo neregistravome, nemanėme, kad Brundza gali sudaužyti mašiną per treniruotes“, - liūdnai šypsojosi Lietuvos automobilių sporto garsenybė S. Brundza.

Po pietų įvyks dar dvi treniruočių sesijos, o 15.55 val. prasidės „ENEOS 1006 km lenktynių“ kvalifikacinės varžybos.

Greičiausias atrankos sportininkų dešimtukas 16.40 val. pradės bene labiausiai intriguojančias TOP 10 kvalifikacines varžybas, po kurių ir paaiškės jų starto pozicijos šeštadienio maratone.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų