Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno gatvėmis didžiuliu greičiu skries kartingai

2018-09-21 18:27
DMN inf.

Paskutinį rugsėjo savaitgalį, 29 ir 30 dienomis Kauno centre, šalia M. K. Čiurlionio tilto jau antrą kartą bus surengtos kartingo ištvermės varžybos „Rimo Grand Race 2018“.

Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius Paulius Paškevičius

Keturių valandų lenktynių organizatoriai „Paske Racing“ žada dar įdomesnes sportininkų kovas, dar didesnius greičius trasoje ir geresnę infrastruktūrą žiūrovams.

Nori lenktynes atvežti pas žiūrovus

Kartingas – bene pagrindinis jaunųjų lenktynininkų tramplinas į automobilių sporto olimpą. Tačiau dažnas mažiau automobilių sportu besidomintis pilietis susidūręs tik su nuomai skirtais gokartais kartingą įsivaizduoja kaip pramogą, nors galingiausių kategorijų sportiniai gokartai važiuoja greičiau ir dinamiškiau nei absoliuti dauguma lenktyninių automobilių.

„Su šiuo sportu susidūrę žmonės tiesiog neįsivaizduoja, kokios greitos ir dinamiškos tos kartingo varžybos. Visada norėjome parodyti tikras milžiniškais greičiais trumpose ir siaurose trasose lekiančių sportinių kartingų lenktynes plačiajai visuomenei ir praėjusiais metais pagaliau pavyko įgyvendinti šią svajone: atvežėme kartingo lenktynes į miestą, Kauno centrą“, - sakė renginio organizatorius, daugkartinis Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.

„Rimo Grand Race“ lenktynių metu 4 valandas be perstojo lenktyniaus įvairiausių kategorijų sportiniai kartingai, įskaitant ir pačią greičiausią KZ2 techniką. Tokie gokartai kartu su vairuotoju sveria vos 175 kg, jie turi 125 cm3 darbo tūrio variklius, kurie išvysto apie 50 AG. Per 6 bėgių sekvencinę pavarų dėžę jie galią siunčia užpakaliniams ratams ir 100 km/h greitį gali pasiekti greičiau vos per 2,5 sekundės. Kibios lenktyninės padangos, mažas svoris ir žemas jo centras leidžia mažiesiems lenktynių aparatams posūkiuose skrieti neįtikėtinu greičiu, dėl kurio vairuotojams tenka atlaikyti tokias išcentrines jėgas, kurias patiria tik formulių pilotai.

Miesto gatvėmis – 150 km/h greičiu

Sportiniai gokartai taip greitai keičia savo trajektorijas, kad iš tolo juos sunku susekti akimis. Tačiau Kauno miesto gyventojai ir svečiai lenktynes paskutinį rugsėjo savaitgalį galės stebėti iš labai arti, mat jos vyks miesto gatvėmis.

Trasa nuo praėjusių metų liko nepakitusi. Dalyviai startuos nusileidime nuo M. K. Čiurlionio tilto link H. Ir O. Minkovskių gatvės, joje apsisuks ir 300 m ilgio tiesiąją kils link Europos prospekto. Šioje tiesiojoje Ignas Gelžinis važiuodamas į įkalnę KZ2 kartingu užfiksavo 150 km/h greitį. Pasiekę Europos prospektą jie staigiai apsisuks ir grįš link Čiurlionio tilto ir pasukę į kairę grįžti link Minkovskių gatvės vėl pradės naują 1 km ilgio ratą.

„Rimo Grand Race“ lenktynės vyks dvi dienas. Šeštadienį čia 200 ratų lenktynėse varžysis „ARTkart“ taurės dalyviai bei didžiosios sekmadienio lenktynėms treniruosis profesionalai, o sekmadienio vidurdienį bus duotas startas kartingo 4 valandų ištvermės lenktynėms.

Trasa bus itin palanki žiūrovams: užlipus ant kalnelio už tiesiosios, vedančios į Europos prospektą bus galima matyti visą trasą. Per garso kolonėles sklindantis komentatoriaus balsas leis geriau susigaudyti, kas vyksta trasoje. Kituose posūkiuose sudėti apsauginiai blokai leis prieiti prie pat trasos ir pamatyti vairuotojų ir gokartų darbą iš arti. Žinoma, jei tik akys spės vaizdą sugaudyti. Lenktynių teritorijos viduryje esančioje pievoje „Paske Racing“ komanda įrengs pramogų zoną su scena, maitinimo įstaigomis, pramogomis vaikams. Šalia esančioje „Show off“ teritorijoje pasirodys ir įspūdingiausi Lietuvoje esantys automobiliai.

„Rimo Grand Race“ organizatoriai planuoja, kad pagrindinėse lenktynėse dalyvaus daugiau nei 20 komandų, kurios varžysis dėl pagrindinio renginio prizo: lenktyninio kartingo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų