Pabaigtuvės – Maroke
Klaipėdietis triumfavo Maroke, kur buvo surengtas paskutinis – penktas – pasaulio ralio-reidų čempionato etapas.
L. Kancius, dalyvavęs keturračių motociklų varžybose, užėmė ketvirtą vietą, į priekį praleidęs prancūzą Alexandre’ą Giroud, slovaką Jurajų Vargą ir Rodolfą Guilliolį iš Gvatemalos.
Tačiau, susumavus visų etapų rezultatus, lietuvis bendroje įskaitoje pirmas – 82 taškai. Toliau išsirikiavo R. Guilliolis (73 tšk.) ir J. Varga (71 tšk.).
Patirtis: lietuvis per lenktynes Maroke sėkmingai susitvarkė su ekstremaliais iššūkiais. / rallyemaroc.com ir L. Kanciaus asmeninio archyvo nuotr.
Trukdžiai nesustabdė
„Skaičiavimai buvo paprasti: jei noriu išlikti pirmas bendroje įskaitoje, privalau finišuoti bent šeštoje pozicijoje“, – prieš lenktynes kalbėjo L. Kancius.
Pirmą Maroko ralio atkarpą (397 km) klaipėdietis užbaigė trečias, antrą (296 km) – septintas, trečią (336 km) – devintas, ketvirtą (343 km) – penktas ir paskutinę (152 km) – ketvirtas.
„Pradžia buvo kaip iš natų, bet vėliau prasidėjo ne tokie geri dalykai. Pirmiausia, truputį paklydau, laimė, kad trumpam. Tada kritau, apgadinau kelio knygą, kuri nustojo veikti. Praradau kelias minutes, kol sutvarkiau, bet galėjau važiuoti toliau. Deja, netrukus prakirtau priekinį ratą, – pasakojo L. Kancius. – Trečią dieną dėl elektros įrangos gedimo buvau įstrigęs dykumoje. Pagalbos ranką ištiesė vietiniai – visureigiu mano keturratį nuvežė 100 km iki artimiausio asfaltuoto kelio, kur jau laukė mano komanda. Gavau pusdevintos minutės baudos, bet grįžau į trasą.“
Buvau įstrigęs dykumoje. Padėjo vietiniai – nuvežė mano keturratį iki artimiausio asfaltuoto kelio.
Kolegos nuostolis
L. Kancius buvo nelaimės, kurią patyrė kolega motociklininkas Modestas Siliūnas, liudininkas.
„Važiavau dideliu greičiu. Bandydamas aplenkti duobę, pakilau į orą – greičiausiai mane nubloškė vėjo gūsis – kritau ant šono. Nesusižeidžiau, pradėjau toliau važiuoti, bet pajutau, kad motociklo trauka silpna, – dėstė M. Siliūnas. – Apžiūrėjau, dujų išmetimo vamzdis buvo prilipęs prie benzino bako, kuris nuo karščio jau lydėsi. Po kelių minučių plykstelėjo liepsnos.“
„Bandžiau padėti gesinti ugnį, deja, ji buvo stipresnė. Laimė, kad Modestas – sveikas ir šį kartą nukentėjo tik geležis“, – pridūrė L. Kancius.
Pasak M. Siliūno, sudegė ne įprastas ralio kroso motociklas, o Dakaro lenktynėms pritaikyta „Rally Replica“, kurių kasmet pagaminamas ribotas skaičius.
Išskleidė trispalvę
„Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad ant aukščiausio prizininkų pakylos laiptelio galėjau laikyti Lietuvos vėliavą, – po apdovanojimų ceremonijos sakė Laisvydas. – Be galo gera būti pasaulio čempionu, nes siekdamas šio rezultato įdėjau daug jėgų, pastangų, sveikatos, laiko. Maroko ralis buvo didesnis iššūkis, nei tikėjausi, ir vienu metu atrodė, kad viskas slysta iš rankų, bet kai esi taip arti tikslo – negalima pasiduoti. Esu dėkingas savo šeimai, kad išleido į šį beprotišką nuotykį. Ačiū rėmėjams, tikėjusiems ir prisidėjusiems prie šio rezultato, komandai, kuri niekada nepasiduoda. Čempioniškas ačiū mano sirgaliams, kad palaiko ne tik tada, kai viskas gerai, bet ir tada, kai norisi nuleisti rankas.“
Naujausi komentarai