B. Vanagas po finišo neslėpė nusivylimo ir sakė, kad norėtų kuo greičiau pamiršti šią dieną. Ir vėl nepavyko išvengti panašių klaidų – antrą dieną iš eilės ekipažo neapleidžia navigacijos problemos. Penktajame etape dėl jų sugaišo apie pusvalandį. Anot lenktynininko, orientuotis šiame etape buvo sudėtinga ir kitiems, tačiau tai – menka paguoda.
Buvome pasiklydę keliose vietose. Tuomet supranti, kad prarandi laiką, bet niekuo negali padaryt.
„Buvome pasiklydę keliose vietose. Tuomet supranti, kad prarandi laiką, bet niekuo negali padaryt. Mačiau nemažai klaidžiojančių kitų ekipažų, todėl galbūt labai stipriai savo nesėkmių nepajusime“, – komentavo lenktynininkas.
„Toyota Hilux“ per pirmuosius 150 kilometrų greičio ruože neteko visų trijų atsarginių ratų, todėl likusius maždaug 300 kilometrų B. Vanagas važiavo neturėdamas, jo paties žodžiais tariant, papildomų gyvybių. Taip lenktyniaujant tvyranti įtampa taip pat vargino.
„Nieko katastrofiškai blogo neįvyko, bet mums, siekiantiems maksimumo, tai labai prasta diena“, – reziumavo B. Vanagas. Jam kartu su F. Palmeiro prieš ketvirtadienio poilsį dar reikėjo nuvažiuoti 280 kilometrų iki Al Kaisumoje įsikūrusio bivako.
Naujokas patyrė avariją
Sudėtingame greičio ruože kelią į priekį pirmasis vėl skynėsi Nasseras Al-Attiyah. Visgi dar vienos pergalės iš eilės katariečiui pasiekti nepavyko, lenktynininkas finišavo ketvirtas. Carlosui Sainzui vėl klaidžiojant trasoje, o Stephane'ui Peterhanseliui labiau orientuojantis į poziciją bendroje įskaitoje, pergalę „Toyota Gazoo Racing“ komandai šį kartą iškovojo Ginielis De Villiersas.
Po dviejų įspūdingų etapų sėkmė nusisuko nuo „Toyota Gazoo Racing“ naujoko Henko Lategano. Pietų Afrikos Respublikos lenktynininkas patyrė avariją netoli starto ir dėl lūžusio raktikaulio buvo išgabentas sraigtasparniu. Šturmanas Brettas Cummingsas rimtesnių sužeidimų išvengė.
Už greičio viršijimą penkių minučių baudą gavęs Sebastienas Loeabas dėl to neteko savo vietos greičiausių praėjusios dienos ekipažų penketuke, o penktasis etapas prancūzui vėl buvo siaubingas – dėl navigacijos klaidų ir keičiant prakirstus ratus sugaišto laiko įpusėjus lenktynėms nuo lyderio jį skyrė beveik valanda.
Sudėtingiausias etapas
Dakaro organizatoriai prieš penktąjį etapą neslėpė norėję visiems dalyviams priminti, kad ralio maratone didžiausia dorybė yra kantrybė ir netgi įspėjo, kad tai bus labai bloga diena sunkiai emocijas tvardantiems sportininkams. Varžybų tempas buvo mažesnis didžiulių kopų ir kelius nusėjusių akmenų.
456 kilometrų greičio ruožas tampo rimtu išbandymu ralio maratono ekipažams. Sustojimai keičiant prakirstas padangas ir klaidos orientuojantis lėmė tai, kad ne vienam sportininkui ketvirtadienis labai prailgo.
Sudėtingoje penktojo etapo trasoje netrūko smėlio ir lenktynininkams jau iki skausmo pažįstamos akmeningos Saudo Arabijos žemės. Sportininkams taip pat teko įveikti didelių kopų masyvus ir netgi važiuoti išdžiuvusio ežero paviršiumi.
Naujausi komentarai