Elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – pultelis Pereiti į pagrindinį turinį

Elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – pultelis

2012-02-27 19:49
Elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – pultelis
Elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – pultelis / Zboard nuotr.

Elektrinės riedlentės – toli gražu ne naujausias išradimas. Tradicinis tokių transporto priemonių atributas – rankose laikomas valdymo pultelis. Tačiau Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė „Zboard“ elektroninę riedlentę patobulino taip, kad dabar elektrines riedlentes galima valdyti klasikiniu būdu – kojomis bei paskirstant kūno svorį.

„Zboard“ elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – du nemaži juodos spalvos mygtukai riedlentės priekyje ir gale. Priekinis mygtukas – akceleratorius (jį užmynus riedlentė greitėja – kuo stipriau užminama, tuo greičiau važiuojama), o galinio mygtuko paskirtis – stabdymas.

Rinkon bendrovė yra pateikusi du elektrinių riedlenčių modelius – „Zboard Classic“ ir „Zboard Pro“. Abu jie – su 400 vatų elektriniais motorais. Riedlentės skiriasi tik akumuliatorių tipu, nuo kurio priklauso faktiškai visos riedlentės charakteristikos.

Švino rūgšties baterija sukurta 250 ciklams, ji generuoja 24 km/h greitį ir veikia 8 km atstumu. Su tokia baterija riedlentė sveria 16 kg. Kaina – 500 JAV dolerių.

Ličio-geležies fosfato baterija (500 ciklų) kainuoja 250 JAV dolerių brangiau, tačiau riedlentės svoris – mažesnis (13,6 kg), greitis – didesnis (27 km/h), o ir nuvažiuoti ja galima dvigubai toliau. Beje, abiejų tipų baterijos iš paprastos buitinės rozetės įkraunamos per 5 valandas.

Elektrinėmis riedlentėmis nerekomenduojama važinėtis lyjant lietui ir telkšant baloms, taip pat jos netinka atlikinėti triukus. Riedlentininko svoris neturi viršyti 102 kg. Riedant į pakalnę, „Zboard“ saugumo sumetimais riboja greitį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra