Pereiti į pagrindinį turinį

„Geriausiu nauju 2010 metų varikliu“ išrinktas „Fiat MultiAir 1,4 Turbo“

2010-09-07 13:07
„Geriausiu nauju 2010 metų varikliu“ išrinktas „Fiat MultiAir 1,4 Turbo“
„Geriausiu nauju 2010 metų varikliu“ išrinktas „Fiat MultiAir 1,4 Turbo“ / AFP nuotr.

„Fiat Powertrain Technologies“ (FPT) laboratorijose sukurtą „MultiAir 1,4 Turbo“ variklių šeimą sudaro agregatai, išvystantys nuo 135 iki 170 AG.

Aukščiausiais balais įvertintas 170 AG 1,4 l „MultiAir Turbo“ variklis, gamintojų teigimu, pirmiausia montuojamas į „Alfa Romeo MiTo“ ir „Alfa Romeo Giulietta“, taip pat į „Fiat Punto Evo“ bei „Abarth Punto Evo“, vėliau savo eilės sulauks ir „Fiat Bravo“ ir „Lancia Delta“ modeliai.

Lyginant su tradiciniu tokio paties darbinio tūrio benzininiu varikliu, „MultiAir 1,4 Turbo“ užtikrina 10 proc. didesnį galingumą, 15 proc. didesnį sukimo momentą ir 10 proc. mažesnes degalų sąnaudas bei CO2 emisiją. Kietųjų dalelių į aplinką išmetama 40 proc. mažiau, o azoto monoksidų – net 60 proc. mažiau.

170 AG 1,4 l „MultiAir Turbo“ variklis, kurio vienam darbinio tūrio litrui tenka net 124 AG, o sukimo momentas siekia 250 Nm, pasižymi sportiškumu, tuo pat metu išlaikydamas nedideles degalų sąnaudas ir žemą CO2 emisiją. Su tokiu varikliu „Alfa Romeo Giulietta“ vidutinės degalų sąnaudos tėra 5,8 l/km, o CO2 išmetimas į aplinką tik 134 g/km. Automatinė variklio įjungimo/išjungimo sistema „Stop&Start“ leidžia šiuos rodiklius sumažinti dar labiau.

Apdovanotasis „MultiAir“ variklis išsiskiria nauja elektrohidrauline variklio dujų paskirstymo mechanizmo įsiurbimo vožtuvų kontrolės sistema. Priklausomai nuo vairavimo sąlygų, yra penki skirtingi įsiurbimo vožtuvų atidarymo ir uždarymo valdymo režimai. Variklis leidžia tiksliai dozuoti įsiurbiamo oro kiekį į kiekvieną cilindrą, tuo pačiu optimizuojant degaus mišinio sudėtį, o visa tai prisideda prie didesnio variklio galingumo bei mažesnių degalų sanaudų. „MultiAir“ technologija yra labai universali – ji lengvai adaptuojama benzininiuose varikliuose, bet numatoma, jog ateityje bus taikoma ir dyzeliniuose.

„Geriausio naujo metų variklio“ (Best New Engine) kategorijoje rungėsi varikliai, pripažinti geriausiais savo kategorijose.

Geriausių šešetukas: 

Variklis (automobilio modelis) Taškai
1. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228
2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200
3. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134
4. Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76
5. VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71
6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68 

Spalio mėnesį Lietuvoje pasirodys naujausias „Alfa Romeo“ modelis „Giulietta“ su „Progression“ komplektacija ir 1,4 l „MultiAir Turbo“ 170 AG varikliu. Šalyje bus siūloma ir išskirtinė „Alfa Romeo MiTo 1,4 Turbo MultiAir 170 AG Quadrifoglio Verde“ versija.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų