Pereiti į pagrindinį turinį

„Hyundai“ daro pažangą MPV segmente su nauju „ix20“

2010-10-12 12:04
„Hyundai“ daro pažangą MPV segmente su nauju „ix20“
„Hyundai“ daro pažangą MPV segmente su nauju „ix20“

„Hyundai“ ši rudenį sudrebino MPV rinką nauju, moderniu ir dinamišku „ix20“, kurį 2010 metų Paryžiaus automobilių parodoje pristatė kompanijos vicepirmininkas Euisunas Chungas.

Unikalios išvaizdos automobilis su puikiomis vairavimo charakteristikomis ir pagrindiniais MPV atributais žada tapti etaloniniu ateities B segmento gaminiu.

„ix20“ yra naujausias „Hyundai“ modelis, papildęs ypač populiarių kompanijos „i“ grupės automobilių liniją, siūlantis Europos pirkėjams neprilygstamą kokybę, stilių ir komfortą.

Naujausias „Hyundai“ modelis, tiekiamas su novatorišku kompanijos penkerių metų trigubos garantijos paketu „Five Year Triple Care“, kurį sudaro penkerių metų garantija be ridos apribojimų, penkerių metų pagalba kelyje ir nemokama kasmetinė techninė priežiūra penkerius metus.

„„ix20“ tai modernus mini MPV, turintis nepakartojamo individualumo, siūlantis subalansuotą dinamiško stiliaus ir funkcionalumo derinį“ - teigia „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas. „Pristatydami „ix20“, mes pateikiame jaunoms europiečių šeimoms automobilį, kuris ne tik atitinka jų gyvenimo būdą, bet ir suteikia nuotykio pojūtį.

Mes optimistiškai vertiname savo naujojo B segmento MPV ateitį ir esame užsibrėžę ambicingą, tačiau įgyvendinamą tikslą kasmet parduoti 55,000 automobilių „ix20““ - tęsia ponas A.Rushforthas.

„MPV segmentas pastaruoju metu išgyveno sunkius laikus, tačiau esame tikri, kad „ix20“ padės padidinti bendrąsias „Hyundai“ pardavimų apimtis ir rinkos dalį Europoje. Atsižvelgdami į šiuolaikines tendencijas, kuriomis remiantis Europos automobilininkai yra linkę rinktis mažesnius dydžius, tikimės, kad daugelis C segmento MPV mėgėjų susigundys „ix20““.

„ix20“ gaminamas naujausioje „Hyundai“ Europos gamykloje Nošovice, Čekijos Respublikoje. 4.1 metro ilgio automobilis turi neįprastai ilgą savo klasei važiuoklės bazę (2.615mm) ir 1.600mm aukščio stogo liniją. Tokie matmenys ir interjero patobulinimai užtikrina, kad „ix20“ salono erdvė nenusileidžia daugeliui stambesnių C segmento automobilių.

Suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai“ tyrimų ir plėtros centre Ruselsheime „ix20“ yra antrasis Europoje automobilis, įkūnijantis naująją „Hyundai“ „tekančio vandens skulptūros“ formą. Ši koncepcija sujungia tris pagrindines patrauklaus dizaino savybes: rafinuotumą, dinamiškumą ir patikimumą.

Naujas „ix20“ bus tiekiamas su galimybe pasirinkti iš keturių Euro V suderinamų variklių: dviejų benzininių ir dviejų dyzelinių, kurių galios diapazonas yra nuo 77 AG iki 125 AG. Taip pat siūlomos rankinės ir automatinės transmisijos. Kiekvienas „ix20“ variklis (išskyrus 1.6 su automatine transmisija) gali būti „Blue Drive™“ tipo, kuris numato integruotąją „Stop & Go“ (ISG) technologiją, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir kintamosios srovės generatoriaus valdymo sistemą (AMS). „Blue Drive™“ versijos „ix20“ turi geriausius savo klasėje CO2 emisijos rodiklius nuo 114 g/km (1,4 litrų U2 dyzelinis variklis).

Šiuolaikiškam „ix20“ naudojamos naujausios aktyviosios ir pasyviosios saugos technologijos, užtikrinančios maksimalią keleivių apsaugą. Aktyviosios saugos priemonės, standartiškai diegiamos tam tikrose šalyse, apima ESP (elektroninę stabilumo programą), ABS (stabdžių antiblokavimo sistemą) ir pakilimo į kalną pagalbinę sistemą „Hillstart Assist Control“ (neleidžiančią ratams prasisukti pradedant važiuoti įkalne arba nuokalne). „Hyundai“ tikisi, kad „ix20“ pagerins kompanijos saugos rekordus ir taps pirmuoju B segmento MPV, kuriam bus suteiktas maksimalus „Euro NCAP“ „5 žvaigždučių“ saugumo įvertinimas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų