Pereiti į pagrindinį turinį

Popierinius bilietėlius keičianti „Vilniečio kortelė“ - su trūkumais

2013-03-27 14:17
Popierinius bilietėlius keičianti „Vilniečio kortelė“ - su trūkumais
Popierinius bilietėlius keičianti „Vilniečio kortelė“ - su trūkumais / Savivaldybės nuotr.

Praėjusių metų vasaros pabaigoje senasis e.bilietas pradėtas keisti naująja „Vilniečio kortele“, kuri jau greitai visai nurungs kadaise įprastus popierinius bilietus. Žengiame į priekį, tačiau ne „visais frontais“. Daugiau abejonių nei teikiamos naudos keleiviams kelia apsilankymas VilniecioKortele.lt klientų savitarnos svetainėje internete. Ji turėtų suteikti galimybę keleiviams susipažinti su kortelei priklausančiais likusiais e. bilietais, e. piniginės likučiu.

Šeima – viename krepšelyje

Iki minėtų permainų svetainėje, keleiviai likusių vienkartinių bilietų, galiojančių 30 arba 60 minučių, likutį galėdavo pasitikrinti tik autobuse ar troleibuse esančiu komposteriu pažymėję bilietą ir tik iki momento, kol galiojo įsigytas bilietas. Dabar jie gali ne tik „apjungti“ visas savo ir vaikų ar namiškių naudojamas korteles, bet ir stebėti jų likučius.

„Svetainė buvo numatyta dviejų versijų: pirmoji, kuri pasirodė gruodį, leido vienu metu papildyti tik vieną kortelę ir tik vieną paslaugą; dabartinė versija, kuri šiuo metu ir yra testuojama, turės daugiau galimybių – vienu metu bus galima papildyti kelias korteles įvairiomis paslaugomis, taip pat bus išplėstas funkcionalumas, kuris bus paskelbtas papildomai“, - į klausimą, kodėl šią savitarnos svetainę taip suskubta paleisti, atsakė Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Elektroninių paslaugų skyriaus vadovas Mindaugas Žironas.

Adresas – ne reklamai siųsti

Pateikiamoje informacijoje galima „sutikti“ ir kalbos klaidų, tačiau labiausiai akį rėžia nebaigti programavimo darbai. Rubrikos „e.parduotuvė“ ir „Naujienos“ kol kas tuščios. Ne vieną vartotoją gali sugluminti prašomi pateikti duomenys apie kliento gyvenamąją vietą, tačiau skyriaus vadovo teigimu, jie būtini.

„SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informacijos apie gyventojo gyvenamąją vietą nenaudos. Pagal mokesčių įstatymus adresas yra  privalomas, nes reikalingi rekvizitai PVM sąskaitai faktūrai, kurią pagal mokesčių įstatymus klientas privalo gauti netgi pirkdamas ir elektroninius bilietus“, - tikino M. Žironas, pridurdamas, kad e.parduotuvė leis klientams įsigyti bet kurios rūšies bilietus.

Visi Vilniuje – vilniečiai

Vilniaus viešojo transporto ir periferijos apjungimas į vieną „mazgą“ kartu prijungiant ir geležinkelius, kuriais į sostinę atvyksta gyventojai iš N.Vilnios ar Lentvario, taip pat yra įmanomas. Šiuo klausimu neseniai žadėjo pasidomėti ir sostinės meras Artūras Zuokas.

Elektroninių paslaugų skyriaus vadovas priminė, kad daugelyje Europos miestų viešojo transporto sistema yra vieninga ir apjungianti visas transporto rūšis, taip pat ir priemiestinius geležinkelius.

„Kadangi Vilniaus mieste geležinkeliai taip pat užima tam tikrą viešojo transporto dalį ir miesto bei priemiesčio gyventojai jais naudojasi, žinoma, jų įtraukimas į bendrą viešojo transporto tinklą bei bilietų sistemą būtų didelis privalumas gyventojams. Dėl to būtų naudinga per miestą kursuojančius traukinius įtraukti į bendrą bilietų sistemą“, - teigė pašnekovas.

Esą technologiškai tai įvykdoma, tačiau reikia susitarimų tarp Valstybės įmonės „Lietuvos geležinkeliai“, už kurių veiklą atsakinga Susisiekimo ministerija, ir Savivaldybės.

Be minėtų planų, savitarnos svetainėje bus skelbiamos SĮSP ir savivaldybės naujienos, galbūt socialinė reklama. Taip pat numatoma visą informaciją pateikti ir užsienio kalbomis. Kol kas „english“ mygtuko spaudimas anglakalbius, matyt, labiau nervintų nei pagelbėtų, tačiau vėliau su reikiama informacija turistai galės susipažinti ir rusų bei lenkų kalbomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų