Pereiti į pagrindinį turinį

Rugsėjo 1-ąją į gatves geriau nelįsti

2008-08-30 14:14
Rugsėjo 1-ąją į gatves geriau nelįsti
Rugsėjo 1-ąją į gatves geriau nelįsti / Andrejaus Žukovskio nuotr.

Rugsėjo 1-oji - ne tik mokslo metų pradžia. Šią dieną miesto gatvėse pasirodo daug naujų vairuotojų, tad patariama gatvėse būti itin atsargiems. Dar geriau - išvis nesėsti prie vairo.

Baugina naujokų antplūdis

„Vilnius - sostinė. O kaip sostinė, ji turi savo pliusų ir minusų. Rugsėjį į miestą suvažiuoja daugybė jaunimo iš kitų miestų, kaimų, rajonų. Dažniausiai jie trikdo eismą, tad pats šį mėnesį už automobilio vairo nesėdu. Paskui visi naujokai arba išmoksta vairuoti, arba išdaužo mašinas ir ima važinėti viešuoju transportu", - pasakojo „Susisiekimo paslaugų" vadovas Vaidotas Antanavičius.

Vilniaus Kelių patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas priminė, kad vilniečiai pratę važinėti pagal savo taisykles, tad atvykėlis gali pakliūti į keblią situaciją.

„Pavyzdžiui, žiedu Vilniuje važiuojama pagal nerašytas taisykles, vadovaujantis nebyliu vairuotojų tarpusavio susitarimu. To nežinantis vairuotojas iš kito miesto gali patekti į avariją", - tvirtino pareigūnas.

Sistema kelia sumaištį

Šiemet daugiau sumaišties į važiavimo grafiką turėjo įnešti ir visame mieste naujai kuriama žaliojo srauto sistema. Nors jos kūrėjai žada neabejotiną naudą, tačiau pripažįsta, kad sistemą bus įdiegta kiek vėliau.

Pats miesto vadovas Juozas Imbrasas paprašė, kad bent jau per pirmas 2 rugsėjo savaites nebūtų vykdomi jokie darbai, skirti kurti naujajai transporto sistemai.

„Tai, kas daroma, yra puiku. Jau turime rezultatų, kaip pagerėjo eismas. Tačiau kokia bebūtų naujovė, kad ir pati nuostabiausia, ji kelia sumaištį. Tad paklausysime mero ir šiek tiek palūkėsime", - teigė savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackėla.

Veikia kuo puikiausiai

Transportininkai tikino, kad ten, kur naujoji žaliojo srauto sistema paleista, jos pranašumas akivaizdus. Kalvarijų-S.Dariaus ir S.Girėno gatvių pirmajame transporto koridoriuje net ne visiškai sureguliuota sistema leido autobusams į abi puses važiuoti trumpiau - 14 min.

„Autobusai juk ne ore skraido, o važiuoja kartu. Tai, kad kelionės laikas sutrumpėjo - puikus rodiklis. Troleibusai taip pat tą pačią atkarpą nuvažiuoja 3-5 minutėmis greičiau. Juokinga, kai žmogus skundžiasi, kad padaugėjo šviesoforų, bet tą patį kelią nuvažiuoja 10-15 minučių greičiau", - kalbėjo V.Antanavičius.

Prieš rugsėjį spėta paleisti ir trečiąjį transporto koridorių, einantį Antakalnio gatve. Neveikia tik Olandų-Antakalnio gatvių žiedo šviesoforai. Jie pradės veikti tada, kai miesto gatvėse vėl įsivyraus ramybė. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų