„Kaip ir kiekvienas griežtinimas ar draudimas, turi būti gerai įvertinta per poveikio prizmę. Čia galioja bet kokiems sprendimams – jie turi būti grįsti įrodymais ir ekspertų įžvalgomis, kad nepaskatintume šešėlio ir nelegalių veiklų“, – Žinių radijui antradienį sakė I. Segalovičienė.
„Labai svarbu, kad nepultume strimgalviais, karštakošiškai siūlyti įstatymų pakeitimus, be to, čia nebūtų ta vieta, kur būtų vadovaujamasi pseudo motyvais, kurie labiau panašūs į norą žūtbūt kažką rodyti, aktyvumą, padaryti, siekti įspūdžio, kad sprendžiama problema ar nukreipti dėmesį nuo kitų svarbių problemos elementų“, – pridūrė ji.
Be kita ko, prezidento patarėja pabrėžė, kad reklamos griežtinimu neturėtų būti pridengiamos kitos dešimtis milijonų eurų kazino pralošusio Šarūno Stepukonio ir „BaltCap“ istorijos silpnosios vietos.
Vien tik lošimų reklamos griežtinimas neturėtų būti figos lapelis siekiant pridengti visos šitos istorijos grandinės silpnąsias vietas (...)
„Vien tik lošimų reklamos griežtinimas neturėtų būti figos lapelis siekiant pridengti visos šitos istorijos grandinės silpnąsias vietas, ydas ir sakyti, kad viską padarėm“, – sakė prezidento patarėja.
„Turėtume matyti platesnį kontekstą, tikrai diskutuoti reikia ir tai viena iš priemonių, tačiau būtina įvertinti jos poveikį ir pasitelkti ekspertus, turėti pagrįstus įrodymus, kad mūsų sprendimai veiks“, – sakė I. Segalovičienė.
Seime praėjusią savaitę įregistruotos įstatymo pataisos, siūlančios nuo 2025 metų dar labiau sugriežtinti lošimų reklamą. Pataisų iniciatoriaus Mindaugo Lingės parengtas pataisas parašais parėmė maždaug pusšimtis parlamentarų – daugiausia iš valdančiosios daugumos.
Azartinių lošimų įstatymo pataisomis siūloma drausti skleisti informaciją, kad azartinių lošimų bendrovės remia bet kokius viešus renginius, veiklas, fizinius ir juridinius asmenis.
Tačiau Seimo Laisvės frakcijos atstovė Morgana Danielė siūlo kelerių metų pereinamąjį laikotarpį sporto sektoriui, kuris netekęs lošimo įmonių lėšų turėtų laiko susirasti kitų rėmėjų, o visiškai reklamą čia uždrausti ji siūlo nuo 2028 metų sausio.
Parlamentarai apie siekius griežtinti reikalavimus lošimų reklamai arba ją iš viso uždrausti prabilo investicijų bendrovės „BaltCap“ fondo buvusį partnerį Š. Stepukonį įtariant kazino pralošus milijonus eurų fondo įmonių lėšų, o lošimų bendrovei „Olympic Casino Group Baltija“ viešai bandant nusimesti atsakomybę.
Lošimų įmonės remia daugiau negu pusę LKL klubų, o kai kurių įmonės minimos klubų pavadinimuose: Kėdainių „Nevėžis-Optibet”, Utenos „Uniclub Casino-Juventus“, Panevėžio „7bet-Lietkabelis“, Jonavos „CBet“. „Top Sport“ remia „Žalgirį“, „7bet“ – Vilniaus „Rytą“ ir Klaipėdos „Neptūną“. Įmonė „Betsafe“ yra LKL rėmėja.
Naujausi komentarai