Nors kai kurie tyrimai rodo, kad beveik trečdalis vartotojų Lietuvoje blokuoja internetinę reklamą, ekspertai dar nesutaria dėl šių blokavimo priemonių įtakos internetinės reklamos populiarumui. Kita vertus, reklamos užsakovai ieško naujų reklamos formų internete, taip pat po truputį keliasi į daug žadantį mobilųjį internetą.
Šiemet Lietuvoje reklamos internete blokavimo priemonėmis naudojosi vidutiniškai 29 proc. vartotojų, ir pagal šį rodiklį Lietuva šalis aplenkė Kanadą, Daniją ir Švediją - tokius duomenis pateikė žiniasklaidos planavimo agentūra "Media House", antradienį rašo "Lietuvos žinios".
"Media House" Interneto skyriaus vadovas Justas Juozapaitis dienraščiui atskleidė pastebintis ir dar vieną pasikeitimą: portalai pradėjo siūlyti galimybę pirkti reklamos vietą ir rodyti reklamą tiems, kurie naudoja blokavimo priemones. Kitaip tariant, reklamos užsakovams siūlomi būdai apeiti reklamos blokus.
Naujausi komentarai