Į Šiaulių traukinių stotį didžioji dalis keleivių atvyko miesto autobusais, tačiau nė vienas iš jų nepasinaudojo naujuoju jungtiniu bilietu, nors ir tikino apie jį girdėję.
„Gal ir patogiau, nes būna, kad kartais žmogus nežino, kur tą bilietuką nusipirkti arba nėra kur nusipirkti“, – sakė moteris.
„Žinoma, kad patogiau iš karto viską nusipirkti“, – tvirtino kita pašnekovė.
„Labai patogu, kad nereikėtų kiekvieną kartą ieškoti. Įeini, parodai, kad turi tokį ar kitokį bilietą. Labai patogu. Ypač, senyvam žmogui, kuris nelabai susigaudo. Nuperki jam bilietą ir jis pasinaudoja ta proga“, – aiškino gatvėje užkalbinta praeivė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Jungtinis traukinio ir viešojo transporto bilietas prieš dvejus metus pradėjo veikti Vilniuje, pernai Klaipėdoje ir visai neseniai Šiauliuose. Tai reiškia, kad pirkdamas traukinio bilietą keleivis iškart gali įsigyti miesto autobuso bilietą, kuris galioja valandą iki traukinio atvykimo arba valandą jau atvykus į kitą miestą.
„Traukiniai nėra konkurentas kitoms transporto rūšims. Yra ir turi būti konkurentas asmeniniams, taršiems automobiliams, dėl to skatiname žmones persėsti iš traukinio į viešąjį transportą“, – aiškino „LTG Link“ laikinasis vadovas Gediminas Šečkus.
„Perkant traukinio bilietą kaip papildomą paslaugą, galima pasirinkti ir miesto bilietą, ir jį nusipirkti nepermokant pas vairuotoją. Galioja visos žmogui priklausančios lengvatos“, – kalbėjo „Busturas“ plėtros ir marketingo vadovė Raimonda Pelutienė.
Per pirmąją savaitę jungtinį traukinio ir autobuso bilietą Šiauliuose įsigijo kelios dešimtys keleivių, o per visą laiką Lietuvoje – kur kas daugiau. Naujos bilieto rūšies populiarumas auga.
„Jungtiniais bilietais kol kas pasinaudojo virš 63 tūkstančių žmonių. Skaičiai yra neblogi. Žmonės jį renkasi, daugiausiai keliaujantys tarp Vilniaus ir Kauno, atkeliaujantys iš Kauno į Vilnių“, – pasakojo G. Šečkus.
Anot miesto vežėjų, bilietas skatina ne tik tvarumą, bet ir padeda sutaupyti. Pavyzdžiui, elektroninis autobuso bilietas Šiauliuose be nuolaidos dabar kainuoja 64 centus, perkant iš vairuotojo – 36 centais brangiau.
„Atvažiavusieji iš kito miesto arba žmonės, kurie neturi mūsų elektroninio bilieto kortelės, nenori diegtis programėlės, gali tai padaryti paprastu būdu – pirkdami junginį traukinio ir miesto bilietą“, – kalbėjo R. Pelutienė.
Naujausi komentarai