Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji Pereiti į pagrindinį turinį

Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji

Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji
Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji / T.Urbelionio/BFL nuotr.

Klientams neribotų pokalbių ir žinučių pernai pasiūlę mobiliųjų tinklų operatoriai džiaugiasi, kad klientai noriai migruoja iš vienų pas kitus. Tačiau persikelti vartotojų, kartais be jų pačių sutikimo, nevengia ir patys operatoriai. Rinkos prievaizdų teigimu, pernai gauta daugiau skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių veiklos.

„Tele2“ klientė Natalija Čadova prieš Kalėdas apsilankė „Bitės“ salone pasidomėti galimybėmis perkelti savo numerį į konkurentų tinklą, bet persigalvojo. Tačiau vėliau sužinojo, kad jos numeris jau perkeliamas į „Bitę“.

„Aš jokios sutarties nemačiau, nieko“, – piktinosi ji.

Tuo metu „Bitė Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys sakė, kad greičiausiai šiuo atveju įvyko klaida.

„Per praeitą mėnesį į „Bitę“ numerius perkėlė apie 10 tūkst. klientų. Iš jų dėl perkėlimo turime tik du skundus, kad kažkas negerai veikė, vėlavo numeriai, neperkelta, perkelta klaidingai, – absoliučiai mažas procentas“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

Kad tokių atvejų, kai be klientų sutikimo ar parašo jų numeriai iškeliami į konkurentų tinklą, pasitaiko, pripažino visi operatoriai, apgailestaudami, kad dėl to kenčia ne tik konkretūs klientai, bet ir bendras operatorių verslo įvaizdis.

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas taip pat sakė, kad tokių atvejų pasitaiko, o jam liūdniausia dėl to, jog jie žlugdo pasitikėjimą verslu.

„Įsivaizduokite: jūs apsilankėte banko atstovybėje, o išėjote jau skolingas, turite paskolą, nors nieko nepasirašėte“, – lygino A. Baranauskas.

Rinką prižiūrinčios Ryšių reguliavimo tarnybos vadovas pripažįsta, kad mobiliojo ryšio rinkoje konkurencija – labai arši, kartu daugėja ir vartotojų skundų.

Ryšių reguliavimo tarnybos direktorius Feliksas Dobrovolskis pasakojo, jog praeitais metais jie gavo daugiau skundų nei 2012-aisiais – per 600.

„Pagrindiniai skundai buvo dėl sąskaitų. Dalis – dėl kokybės. Didelę dalį sudaro kitos kategorijos skundai, kur kalbama apie tarifus, numerio perkėlimą. Konkurencija yra arši – rinkos dalyviai įvairiais būdais vilioja abonentus“, – pastebėjo jis.

Tarnybos direktoriaus teigimu, kitą savaitę visi operatoriai bus kviečiami diskutuoti, ar nevertėtų apskritai atsisakyti telemarketingo paslaugos, kaip būdo pervilioti vartotojus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra