Lietuva – labiausiai pažengusi įgyvendinant projektą „Rail Baltica“

Europos Parlamento (EP) narių suburtai projekto „Rail Baltica“ draugų grupei („Friends of „Rail Baltica“) Strasbūre pristačius šio projekto įgyvendinimo pažangą, paaiškėjo, kad tarp Baltijos šalių Lietuva yra labiausiai pažengusi įgyvendinant šį projektą.

„Europinė geležinkelio linija jau siekia Kauną ir tiesiama toliau iki Kauno intermodalinio terminalo. Jau kitais metais ji sujungs šį terminalą su Europos pagrindiniu geležinkelių tinklu. Artimiausias mūsų tikslas – įdarbinti sukurtą infrastruktūrą ir suformuoti transporto srautus „Rail Baltica“ linijai“, – pranešime cituojamas susisiekimo viceministras Gytis Mažeika.

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, Kauno intermodalinio terminalo sujungimas, naujos multimodalinių vežimų galimybės, „paskutinės mylios“ logistika, užtikrinanti krovinių pristatymą tarp geležinkelio stočių bei terminalų ir gamybos, paskirstymo ar pardavimo vietų, sukurs reikalingą logistikos, sandėliavimo ir transporto grandinę bei užtikrins papildomus pajėgumus krovinių gabenimui į Lenkiją, padidins Lietuvos transporto sektoriaus patrauklumą Azijos-Europos krovinių koridoriuje.

Šiuo metu rengiamasi „Rail Baltica“ statyboms Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos link. Taip pat rengiami teritorinio planavimo dokumentai Kauno-Vilniaus ruožui ir linijos greitinimui Lenkijos link.

Prognozuojamos globalios krovinių srautų tendencijos rodo, kad Šiaurės-Baltijos jūrų transporto koridorius turi potencialą pritraukti krovinius, tiek atkeliaujančius sausuma, tiek jūrų keliu per pietinius Europos uostus iš Tolimųjų Rytų. „Rail Baltica“ augins geležinkelio transporto ir logistikos rinkos dalyvių veiklos apimtis, sudarys galimybę plėstis ir siūlyti naujas veiklos kryptis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jaronimas

Jaronimas portretas
Eilinis pinigu plovimas valstybiniu mastu
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių