Lietuvos gyventojai dėl įsigytų prekių 2008-aisiais skundėsi mažiausiai tarp Europos Sąjungos (ES) valstybių.
ES statistikos tarnybos Eurostato duomenimis, praėjusiais metais tik 6 proc. lietuvių buvo nepatenkinti įsigyta preke - iš jų 49 proc. teigė, kad pardavėjai vėliau patenkino jų skundą.
Kaimyninėje Latvijoje vartotojų skundų pernai užfiksuota 5 proc., Estijoje - 8 proc., o atitinkamai 39 proc. ir 59 proc. jų buvo patenkinti. Daugiausiai skundų buvo pateikta Švedijoje - 34 proc., Olandijoje - 25 proc., Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje - po 24 procentus.
16 proc. vartotojų visoje ES pernai pareiškė, kad jų įsigyta prekė buvo nekokybiška - iš jų 51 proc. teigė, kad pardavėjai skundus patenkino.
Daugiausiai skundų buvo patenkinta Slovakijoje, Slovėnijoje ir Čekijoje, atitinkamai 80 proc., 73 proc., ir 68 procentų. Tuo metu Prancūzijoje vartotojų skundų buvo patenkinta mažiausiai - 30 proc., Ispanijoje, Latvijoje ir Vengrijoje - po 39 procentus.
Naujausi komentarai