Lietuvoje vienam gyventojui tenka 1,1 kvadratinio metro mažmeninės prekybos ploto, rodo "Euromonitor International" duomenys. Šis skaičius nėra toks didelis, kaip daugelyje Europos šalių, tad didėjant perkamajai gyventojų galiai galimybių prekybininkams, ypač ne maisto prekių segmente, atsiveria daug, rašo "Verslo žinios".
Maisto prekių parduotuvių plotas vienam gyventojui Lietuvoje beveik siekia Vakarų Europos vidurkį. Lietuva aplenkia tik Švediją, Jungtinę Karalystę bei Nyderlandus. Ne maisto prekių parduotuvių plotas - beveik perpus mažesnis, palyginti su Vakarų Europos vidurkiu.
Paradoksalu, bet būtent maisto prekių parduotuvių tinklai aktyviausiai dabar planuoja plėtrą. Pastaruosius dvejus metus "Rimi" pastatė keletą naujų didelio formato parduotuvių, o "Maxima" kitąmet suplanavo tinklą papildyti dar apie 20 parduotuvių. Veiklą su keliasdešimčia naujų prekybos vietų 2016 metais pradės ir "Lidl".
Naujausi komentarai