- Valdas Pryšmantas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
-
M. Skuodis: informacija apie Palangoje sulaikytą lėktuvą man buvo žinoma
Apie Palangoje dėl galimo tarptautinių sankcijų apėjimo sulaikytą privatų lėktuvą susisiekimo ministras Marius Skuodis teigia žinojęs jau anksčiau nei pranešė žiniasklaida.
Jis negalėjo pasakyti, ar tai vienintelis toks orlaivio sulaikymo atvejis Lietuvoje, tačiau teigė, jog bandymų apeiti draudimus yra labai daug.
Tai jis pareiškė komentuodamas LRT Tyrimų skyriaus atliktą tyrimą, jog Lietuva atsidūrė tinkle, kurio ašis – Rusijoje veikiantis verslas, siūlantis padėti įsigyti ar susigrąžinti dėl sankcijų įstrigusius orlaivius ar jų dalis. Pasak LRT, iš Danijos per Švediją skridusiam ir kovo 16 dieną Palangos oro uoste degalų papildyti nusileidusiam lėktuvui „Cessna“ toliau skristi neleista paaiškėjus, kad galutinis jo kelionės tikslas yra Pskovas Rusijoje.
„Apie patį orlaivį aš jau žinojau gerokai anksčiau, ta informacija jautresnių atvejų mane pasiekia. Gerai, kad jis buvo neišleistas, nes jis negalėjo išvykti iš Lietuvos į Rusijos teritoriją dėl sankcijų“, – antradienį žurnalistams Seime sakė M. Skuodis.
Gerai, kad jis buvo neišleistas, nes jis negalėjo išvykti iš Lietuvos į Rusijos teritoriją dėl sankcijų.
„Turiu informaciją, kad atskridęs lėktuvas prašė skristi į Rusijos Federaciją, kadangi tai yra iš sankcijų pusės negalima, natūralu, lėktuvui buvo neleista pakilti, o po to pradėta aiškintis situacija: kam tas lėktuvas priklauso, iš kur jis skrido ir, kiek žinau, vyksta institucijų tyrimas“, – kalbėjo ministras.
Jis negalėjo pasakyti, ar tai vienintelis toks orlaivio sulaikymo atvejis Lietuvoje, tačiau teigė, jog bandymų apeiti draudimus yra labai daug.
„Man sunku pasakyti, bet kad tikrai nėra įleidžiama daug orlaivių atskristi į Lietuvą, kurie bando, prašo praskristi, tai tikrai tokių sprendimų yra daug, išimtys nėra daromos, pozicija mūsų atsakingų institucijų yra griežta, kalbant apie sankcijas tai kasdienis procesas: kažkas bando apeiti specialiai, dėliojant įvairiausias schemas, mūsų institucijos atsakingos, kad užkardytų“, – sakė M. Skuodis.
Lietuva kovo pradžioje į Klaipėdos uostą neleido įplaukti dreifuojančiam Rusijos laivui su Belizo vėliava – žemvežei „Bystraya“, bei įskristi privačiam Rusijos ir Izraelio piliečio lėktuvui „Embraer“. Tai nebuvo išskirtinis atvejis, iki tol jau buvo fiksuoti keli atvejai, kai Rusijos piliečiai bando patekti į Lietuvą privačiais lėktuvais.
Ministro teigimu, LRT aprašytas atvejis turi požymių, jog Lietuva gali būti įtraukta į tarptautinę schemą, skirtą su aviacija susijusioms sankcijoms apeiti, tačiau galutinį žodį tars tyrėjai.
„Kadangi ta informacija man yra nauja (LRT tyrimo – BNS) akivaizdžiai matosi tam tikrų schemos požymių, bet šitoj vietoje jau tyrimus vykdančios institucijos atsakys“, – kalbėjo M. Skuodis.
Anot LRT, privataus lėktuvo kelionei tarpininkavo itališka įmonė, kurios tikrieji savininkai – Rusijoje, o lėktuvas, nors oficialiai registruotas Danijoje, neseniai parduotas Turkijos bendrovei, priklausančiai Rusijos piliečiui.
Lėktuvo pilotas – leidimą gyventi Lietuvoje turintis Rusijos pilietis, dirbantis verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojamos „Avia Solutions Group“ pilotų mokymo paslaugų bendrovėje „BAA Training“.
Reaguodama į Kremliaus pernai vasario 24-ąją pradėtus karinius veiksmus Ukrainoje Lietuvos Vyriausybė šalies oro erdvę Rusijos lėktuvams uždarė pernai vasario 26-ąją, diena vėliau tai padarė ir Europos Sąjunga.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Darbo rinkos ekspertas: elektronikos inžineriją renkasi vis daugiau studentų3
Verslui skelbiant, kad elektronikos inžinierių Lietuvoje yra kelis kartus mažiau nei reikia, šiemet šalies aukštosiose mokyklose šią specialybę rinkosi 5 proc. daugiau studentų nei pernai. Darbo rinkos ekspertas teigia, kad te...
-
M. Lingė siūlo keisti NT mokesčio modelį3
Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Mindaugas Lingė siūlo leisti savivaldybėms pačioms nustatyti konkrečius komercinio ir gyvenamojo nekilnojamojo turto (NT) apmokestinimo tarifus. ...
-
Ar išbrangus paskoloms, pagalbos ranką turėtų ištiesti valstybė?
Gelbėti ar negelbėti nuo išaugusių palūkanų? Vyriausybė kol kas tyli, o Seimo nariai jau raitojasi rankoves. Opozicija siūlo paskolų turėtojams vieneriems metams pritaikyti gyventojų pajamų mokesčio lengvatą. ...
-
Ministerija pritaria idėjai nenaudoti 1 ir 2 centų monetų, bet projektą siūlo tobulinti9
Seimui svarstant Lietuvos banko LB) iniciatyvą nuo 2025 metų gegužės apvalinti prekių ir paslaugų krepšelio galutinę sumą bei atsisakyti 1 ir 2 centų monetų, Finansų ministerija tam pritaria, bet siūlo projektą tobulinti. ...
-
EBPO: efektyvinant statybas Lietuvoje reikėtų paprastinti leidimų procesus
Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija (EBPO) skelbia, jog norint efektyvinti statybos priežiūros sistemą Lietuvoje reikėtų paprastinti leidimų procesus, dėmesį skirti labiau rizikingiems projektams ir labiau pasikliauti rinka. ...
-
„Litgrid“: didmeninė elektros kaina Lietuvoje per savaitę sumažėjo 22 proc.
(BNS). Dėl palankių oro sąlygų bei daugiau nei dvigubai padidėjusios vėjo jėgainių gamybos vidutinė didmeninė elektros energijos savaitės kaina „Nord Pool“ biržos Lietuvos kainų zonoje per savaitę sumažėjo 22 proc. iki 111 eurų u...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje rugpjūtį sumažėjo
Vidutinė pieno supirkimo kaina Lietuvoje rugpjūtį toliau mažėjo. Ji siekė 338,7 euro už toną – 0,7 proc. mažiau nei liepą ir 33,8 proc. mažiau nei pernai rugpjūtį. ...
-
LEZ valdytojai nepatenkinti valdžios planais kurti dar dvi zonas
Ekonomikos ir inovacijų ministerijai planuojant iki 2030 metų įkurti dar dvi naujas laisvąsias ekonomines zonas (LEZ) tam skiriant apie 30 mln. eurų, kai kurie jau veikiančių LEZ valdytojai teigia, kad pirmiausia reikėtų didinti dabar veikiančių tok...
-
M. Sinkevičius: savivalda aštriai kels klausimą dėl kelių5
Svarstant kitų metų biudžetą vienu iš pagrindinių klausimų, kurį kels savivalda, bus investicijos į kelius, sako Lietuvos savivaldybių asociacijos (LSA) vadovas Mindaugas Sinkevičius. ...
-
Nedaug sulčių spaudyklų dirba visu pajėgumu: ar kainos augo?
Nedaug sulčių spaudyklų šiemet dirba visu pajėgumu – kai kuriuose rajonuose obuolių derlius itin prastas, nes žiedus „apkandžiojo“ pavasario šalnos. Tačiau kai kurios spaudyklos nespėja spausti sulčių. ...