„Mums tai atnešė džiugesio. Didžiuojamės, labai džiaugiamės. Manau, pasirodėme puikiai. Visas renginys vyko labai sklandžiai, apsiėjo be incidentų. Iš verslo pusės buvo labai įvairiai. Viešbučiai buvo užpildyti, kaip ir bet kurią kitą vasarą. Padirbėjo visi nuo dūšios. Nebuvo jokių trikdžių nei tiekime, nei maiste, nei patalynių keitime“, – teigė viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Evalda Šiškauskienė.
Ar būtų galima tikėtis, kad apgyvendinimo sektorius pralobo, išlošė, atnešė naudos?
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Turiu nuvilti politikus, kurie taip galvoja. Nebuvo nei daugiau, nei mažiau. Jeigu viešbutyje yra šimtas kambarių, tai šimtas ir yra tiek praeitą, tiek šią vasarą. Nemanau, kad per tas dvi dienas kas nors labai pralobo. Norėčiau išsklaidyti tas iliuzijas. Visas savaitgalis buvo tuščias, skrydžiai nuimti, turistinės grupės nukreiptos kitur. Buvo daug išlaidų, pasirūpinti maistu, gėrimais, patalyne. Tie momentiniai užsipirkimai kainavo daugiau. Jau dabar matau politikus kalbančius, kad viešbučiai, restoranai jau trims metams į priekį užsidėjo riebaliuką, tai norėčiau paneigti šį mitą. Daugelis restoranų užsidarė, dirbo po pietų, kas ir pasiteisino. Restoranai, kurie maitino darbuotojus, tai nuo savaitgalio jau neliko nei lietuvių, nei užsieniečių. Buvo visiškas štilis. Imant maitinimo įmones, tai apyvarta kritusi apie 50 proc. Tačiau nebuvo nei vieno priekaišto, nei vieno pabambėjimo, visi suprato, visi buvo labai patenkinti. Galime visus pasveikinti su sėkme“, – kalbėjo E. Šiškauskienė.
Padirbėjo visi nuo dūšios. Nebuvo jokių trikdžių nei tiekime, nei maiste, nei patalynių keitime.
„Šis NATO susitikimas Vilniuje, davė daug žinomumo. Vilniaus ir Lietuvos vardas visame pasaulyje skambėjo daug ir plačiai. Matyti Lietuvą šalia NATO yra stipriausia žinutė, kad Lietuva yra tikrai saugi“, – dalijosi „Keliauk Lietuvoje“ komunikacijos vadovė Dovilė Seliukė.
Žurnalistai, atvykę iš užsienio valstybių, labai džiugiai vertino Lietuvą ir net pateikė palyginimą su Madridu, kur NATO susitikimas vyko pernai.
„Mes į šį susitikimą pažiūrėjome kūrybiškai. Nenorėjome to palikti tik kaip politinio renginio. Buvome sugalvoję atrakcijų žiniasklaidos atstovams, kad jie išsineštų ir kitokių patirčių. Turėjome ir pažintinius turus, kur jie galėjo pasimėgauti lietuviškomis atrakcijomis. Turėjome virtualios realybės filmą, kuris buvo kurtas „Litexpo“ centre. Žurnalistai buvo sužavėti, kad mes sugebėjome išnaudoti tokį politinį renginį ir Lietuvos garsinimui kitokiame kontekste. Buvo duomenų, kad yra daugiau nei 1,5 tūkst. akredituotų žiniasklaidos atstovų Lietuvoje. Matematika paprasta. Jeigu mes skaičiuotume, kiek mums kainuotų atvežti tiek žurnalistų į Lietuvą, tai suma būtų labai didelė. O čia mes juos jau turėjome ir turėjome juos išnaudoti. Negirdėjome nė vieno blogo atsiliepimo, tik aikčiojimus, kaip pas mus žalia, kaip pas mus gražu, kad reikės sugrįžti“, – teigė D. Seliukė.
Naujausi komentarai