Šimtai lietuvių įstrigo Turkijoje: tragiškai nuostabios atostogos

Šimtai lietuvių įstrigo Turkijoje: tragiškai nuostabios atostogos (Papildyta)

Keliautojas Aurimas Mockus: žmonės maitinami pažadais
2025-10-31 10:51 klaipeda.diena.lt inf.

Socialiniuose tinkluose plinta keliautojų skundai dėl grįžimo į Lietuvą – jie teigia įstrigę Turkijoje. Į nemalonią situaciją pateko ir žinomas keliautojas Aurimas Mockus.

„Tragiškai nuostabios atostogos su „Novaturu“. Jau 12 valandų esame blaškomi tarp oro uosto ir viešbučio. Ten aukštai sėdintys klerkai niekaip negali nuspręsti, ką daryti su daugiau kaip 500 keleivių, įstrigusių Antalijoje, mums žinant, jog Vilniaus oro uostas jau atidarytas nuo vakar vakaro. Visi kiti skrydžiai iš Vilniaus ir į jį skraido laiku. Čia mums niekas nesuteikia jokios informacijos. Pasirodo, mūsų kelionių agentūra net nežino, jog mes neišskridom... Naktį visus prikelia saldžiai miegančius ant kur papuolė, išveda vis ne per galines duris į lauką su apsisnargliavusiais ašarotais vaikais. Dar sprendžia, ar apsimoka čia mus kur vežt? Gerą pusvalandį pasėdėjus ant asfalto šiaip ne taip gavome autobusą ir mes... Bet čia dar labiau pakraupom dėl kai kurių keleivių elgesio. Nes, kaip žinome, lietuviai moka būti vieningi, kai „Žalgiris“ žaidžia. Nuvežė mus į tą viešbutį, registratūroje išdavė raktus. Labai apsidžiaugėm, nes nereikės miegoti ant žemės, kaip tai darėm prieš sėdant į tą autobusą. Ir ką jūs galvojate? Pakeliui į kambarį jau jie rėkia, jog vežame atgal į oro uostą. Oro uoste vėl bardakas: išduodamas maistas ribotas 240 davinių 500 keleivių. Jau 11 val. ryto, o mes vis dar čia nežinioje. Žmonės neviltyje, streikuoja, blokuoja“, – socialiniuose tinkluose rašė Marius.

Vyras minėjo ir konkretų kelionių organizatorių, tačiau su problemomis galimai susidūrė ne vieni organizatoriai. 

„Jei kas šiandien skrendat iš Antalijos į Vilnių, susisiekite su savo kelionių organizatoriais ir klauskite, kokia situacija, mūsų skrydis turėjo būti vakar 22.50 val., bet mes dar neišskridę sėdim oro uoste“, – feisbuko grupėje „Atostogos Turkijoje“ penktadienio rytą rašė Alfredas.

Jis pridūrė: „Atvykus į oro uostą, praėjus visus check in ir atidavus bagažą, sužinojom, kad skrydis atidėtas iki 6 val. ryto, tada beveik 2 valandą nakties surinko žmones ir išvežė į viešbutį trimis autobusais, kažkas netilpo ar liko oro uoste dar... Bet tie, kas važiavo į viešbutį, gavo užeit į registratūrą, pasisiot ir vandens pasiimt ir vos ne po 10 minučių buvom susodinti į autobusus ir atgal į oro uostą išvežti. Čia vėl per nauja visas patikras praeit reikėjo ir t.t. 6 valandą visi laukėm skrydžio, kol prieš septynias sužinojom, kad skrydžio nėra ir neaišku kada bus. Tai va, vis dar sėdim oro uoste, du trečdaliai keleivių – šeimos su vaikais.“ 

Žmonės socialiniuose tinkluose  klausia, ar galima gauti kompensaciją už patirtus nesklandumus.

Socialiniuose tinkluose apie kilusius nesklandumus papasakojo ir keliautojas Aurimas Mockus.

„Matau, kad pribrendo reikalas viešai pakalbėti apie absurdą, kuris yra oro uoste. Po truputį optimizmas blėsta, nuotaikos bjursta“, – teigė jis. A. Mockus pasakojo, kad keliautojus organizatoriai dar bandė maitinti pažadais.

Visas pasakojimas – vaizdo įraše:

A. Mockaus vaizdo įrašas.

„Mūsų turimomis žiniomis, skrydžio 4M931 iš Turkijos (Antalijos) išvykimo laikas buvo paveiktas dėl šiąnakt uždarytos oro erdvės virš Vilniaus oro uosto. Plačiau situaciją gali pakomentuoti oro bendrovė. Oro bendrovės yra atsakingos už visos reikalingos informacijos keleiviams suteikimą – apie tolimesnius veiksmus, galimas alternatyvas ar skrydžių pakeitimus“, – teigė Lietuvos oro uostų rinkodaros projektų vadovė Rasa Petrauskaitė. 

Primename, kad Vilniaus oro uostas po iš Baltarusijos leidžiamų kontrabandinių balionų sukeltų trukdžių ketvirtadienio vakarą atnaujino darbą.

Pasak Lietuvos oro uostų, penktadienį dėl sutrikusios įgulų ir orlaivių rotacijos fiksuojami pavieniai skrydžių vėlavimai.

Anot R. Petrauskaitės, vėlavimai fiksuojami tiek atvykstantiems, tiek išvykstantiems lėktuvams. Paveikti penktadienio skrydžiai į ir iš Turkijos, Vokietijos, o keli skrydžiai ketvirtadienio vakarą turėjo būti atšaukti.

Kelionių organizatoriaus „ANEX Tour“ atstovai teigė, kad dėl uždaryto Vilniaus oro uosto oro linijų bendrovė nusprendė atidėti skrydį saugumo sumetimais, nes keleivių saugumas yra prioritetas. „Keleiviams buvo suteikta viskas, ko reikia pagal Europos Sąjungos reikalavimus tokiais atvejais. Keleiviams, užsiregistravus oro uoste, skrydis dėl techninių priežasčių buvo atidėtas, tačiau visos problemos buvo išspręstos, o keleiviai į Vilniaus oro uostą buvo parskraidinti po numatyto išvykimo laiko“ , – teigė organizatorius.

Kelionių organizatoriaus „Novaturo“ vadovė Ieva Galvydienė atsiprašė klientų, kuriems teko patirti nepatogumų ir kuriems galėjo pritrūkti tinkamos pagalbos šios situacijos metu.

„Dėl oro balionų incidento uždarius Vilniaus oro uostą, kelionių organizatoriaus „Anex Tour“ užsakomasis skrydis iš Antalijos į Vilnių buvo atidėtas. Šiame 500 vietų reiso skrydyje turėjo skristi ir 146 „Novaturo“ klientai. Mūsų žiniomis, gavusi informaciją apie oro uosto uždarymą, aviakompanija skrydį atidėjo nuo 22.50 val. iki 6 val. ryto (Turkijos laiku). Vėliau, jau belaukiant registracijos oro uoste, paaiškėjo techninis orlaivio gedimas, todėl skrydis dar kartą buvo nukeltas, kol buvo paruošti du pakaitiniai lėktuvai. Galiausiai keleiviai į Lietuvą išskrido apie vidurdienį ir Vilnių pasiekė popiet Lietuvos laiku. Tokie netikėti oro uosto uždarymai yra ypatingos aplinkybės ir kelia iššūkių tiek keliautojams, tiek kelionių organizatoriams, tiek aviakompanijoms. Visais atvejais keliautojų saugumas ir gerovė yra mūsų prioritetas. Aviakompanijos, atidėjusios skrydį, privalo pasirūpinti keleiviais, kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai – pagal galiojančias tvarkas užtikrinti maistą, gėrimus, nakvynę ar transportą, jei to reikia. Apmaudu, kad šįkart šie lūkesčiai nebuvo išpildyti taip, kaip turėtų. Bendraujame su skrydžio užsakovu, aiškinamės aplinkybes ir ieškome sprendimų, kaip išvengti tokių situacijų ateityje“, – teigė I. Galvydienė.

Kelionių organizatorius tikisi, kad Lietuvos institucijos ir atsakingos tarnybos imsis aktyvių priemonių užkardyti oro balionų antplūdžius iš kaimyninės šalies, nes tokie incidentai kelia ne tik saugumo rizikas, bet ir kitus iššūkius, nuostolius bei nepatogumus visiems.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Nelaimėliai

" Tragiškai nuostabios"- ar suvokia, kokius epitetus lietuvių kalboje suplakė į vieną? Išvyko ponai žinodami situaciją, o dabar virkauja visai šaliai apie sunkumus ir kaltina kitus...
4
-1
Vila Graikijoje

Niekas nebaudžiamas kamera su viso turto konfiskacija.
1
0
Marija

Žmonės jieško nuotykių,o paskui kaltina kitus.Dar vaikus tampo su savimi.Ko ten grūstis,šilumos pležuose jieškot?Dabar problemos iskristi su mažais vaikais negali.Juos visus dabar reik parskraidint.Kaip atskridot i Turkiją,taip ir iskriskit.
6
-4
Visi komentarai (12)

Daugiau naujienų