Dėl muitų sąjungos inspektorių Lietuvoje atliekamo šaldytų maisto produktų terminalų audito, reeksportas ar tranzitas nenukentės, bet bus patirta daugiau išlaidų, tvirtina rinkos dalyviai.
"Keblumų tokie veiklos sustabdymai kelia, tačiau jei kalbėtume apie reeksportą bei tranzitą, Lietuvoje pakankamai daug šaldytuvų ir terminalų. Galimybių vežti krovinius į Rusiją ir kitas šalis užtenka", - aiškina mėsą reeksportuojančios bendrovės "Limstar Group" generalinis direktorius Justas Venckus.
Anot jo, atliekant terminalų auditus produktus iš Klaipėdos reikės vežti į Vilnių ar Kauną, ten perkrauti, sandėliuoti ir tik tada išvežti, tai reiškia papildomas išlaidas.
"Linavos" prezidentas Algimantas Kondrusevičius prognozuoja, kad transporto įmonėms, kurios teikia paslaugas reeksportui į Rusiją, šių terminalų uždarymas nebus mirtinas smūgis.
Naujausi komentarai