„Per Lenkiją kasdien kursuoja traukiniai į Kiniją iš Varšuvos, Lodzės, Malaševičių. Norintys sutaupyti tranzito laiką traukinių operatoriai susidomėjo krovinių vežimais per Šeštokus, o vėliau ir per Kauną, nes procedūros Baltarusijos Bresto stotyje dažnai stringa, gaištamas brangus laikas“, – sakė susisiekimo viceministras S. Girdauskas.
Daugelis kaimyninės šalies vežėjų krovinius per Lietuvą gabena autotransportu, todėl juos sudomino galimybė iki Kauno intermodalinio terminalo vežti vien tik puspriekabes, kai tik bus įrengta atitinkama europinė geležinkelio jungtis.
Susitikime taip pat buvo pasikeista informacija apie dviejų valstybių įgyvendinamus infrastruktūros projektus. Pažymėta, kad dvišaliai santykiai transporto ir logistikos srityje grindžiami kaimynystės ir bendradarbiavimo principais, o Lenkija yra viena svarbiausių Lietuvos partnerių.
Tarptautinėje parodoje „TransPoland“ dalyvavo apie 140 kompanijų iš 20 šalių. Atskirame AB „Lietuvos geležinkeliai“ stende buvo pristatytos krovinių gabenimo galimybės Europoje tiek Šiaurės–Pietų, tiek Rytų–Vakarų kryptimis.
Konteinerinis traukinys „Saulė“, jungiantis Europą ir Kiniją, yra unikalus tuo, kad kroviniai iš Kinijos Europą pasiekia per 10 d. (jūra plaukia 40 d.). Šio traukinio projekto plėtrą tarpvalstybiniais susitarimais įtvirtino Lietuvos ir Kazachstano prezidentai.
Naujausi komentarai