Uosto planas užstrigo Vyriausybėje

Šiandien neaišku, kaip toliau vystysis Klaipėdos uostas, nes pernai intensyviai rengtas jo bendrasis planas yra užstrigęs.

Laukia Vyriausybės sprendimo

„Kaip suprantu, dabar Uosto bendrojo plano ateitis priklausys nuo Vyriausybės sprendimo. Mes padarėme viską, ką privalėjome. Šiuo metu turime įpareigojimą informuoti tarptautines institucijas apie uosto vystymo perspektyvą“, – teigė laikinai Uosto direkcijos vadovo pareigas einantis infrastruktūros direktorius Vidmantas Paukštė.

Kada Uosto bendrasis planas bus tvirtinamas Vyriausybėje, šiandien niekas negali atsakyti, nes ir pati Vyriausybė nesuformuota.

Dar neaišku, ar Vyriausybei yra pateiktas Uosto bendrojo plano sprendimo projektas. Jį turėtų pateikti Susisiekimo ministerija. Tačiau iš jos nebuvo jokio pranešimo, kad toks planas yra teikiamas, nors Uosto bendrasis planas yra itin svarbus.

V.Paukštė teigė tikintis, kad Uosto bendrasis planas galėtų būti patvirtintas per 2-3 mėnesius. Jei taip ir įvyks, jis jau maždaug pusmetį vėluoja. Buvo tikimasi patvirtintą Uosto bendrąjį planą turėti jau šių metų I ketvirtyje.

Yra ir miesto interesas

Uosto bendrasis planas svarbus ne tik uostui, bet ir Klaipėdos miestui. V.Paukštė pažymėjo, kad tik patvirtintas Uosto bendrasis planas atvertų galimybę tvarkyti uosto pietinę dalį, įrengti pietinius vartus tarp dabartinio uosto ir Kuršių marių. Kartu būtų pradėta statyti jau daugelį metų žadama Pramoginių laivų prieplauka.

Anot V.Paukštės, Uosto direkcija to pažado miestui nėra užmiršusi, tai numatyta Uosto bendrajame plane.

Nemaža dalis klaipėdiečių nerimauja, kodėl Pramoginių laivų prieplauka nėra statoma. Jos atidėliojimas dar būtų suprantamas, jei uostui trūktų pinigų. Dabar aišku, kad jų yra, nes per pastaruosius dvejus metus apie 50 mln. eurų iš uosto buvo pervesta biudžeto skylėms lopyti.

Tai, kad įsipareigojimai Klaipėdos miestui nevykdomi, o pinigai pervesti į Vilnių, dalį klaipėdiečių smarkiai piktina.

Pristatomi svarbūs dokumentai

Šiuo metu Uosto direkcija savo internetinėje svetainėje paskelbė keletą Klaipėdos uostui svarbių vystymo dokumentų. Pateiktas ir Uosto bendrasis planas.

Prie jo pateikiama ir improvizuota Klaipėdos išorinio uosto vizija.

Visa tai suformuoja artimiausių metų Klaipėdos uosto vystymo perspektyvą.

Tarp kitų dokumentų pristatyta ir Klaipėdos ekonominės plėtros strategija. Ji akcentuoja, kad Klaipėdos miesto vystymui uostas yra svarbus. 

Dar vienas itin svarbus dokumentas yra Klaipėdos uosto šiaurinio ir pietinio bangolaužių rekonstravimo ir dalies Kuršių nerijos šlaito tvirtinimo projektas, kuris pateikiamas lietuvių ir anglų kalbomis.

V.Paukštė teigė, kad maždaug rugsėjį pagal šį projektą planuojama paskelbti rangos darbų konkursą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Ponas autoriau, uostas yra valstybės įmonė, ir jos pelno dalis tenka valstybei - ne Vilniui ir ne biudžeto skylėms lopyti, kaip jūs teigiate. Pastebėjau, kad, rašydamas apie uostą, ypač išorinį, dažnai esate tendencingas, nepatikimas.

...

... portretas
aš skirtingai nuo ,,to na"puikiai atsimenu kad kubiliaus vyriausybės transporto ministru tada buvo ,,Kur Masiulis?":D)).Matyt abu gavo neblogas dėžutes kad tą geležinkelį išardė

>to na.

>to na. portretas
aš tai nematau kvailysčių, gal neteisybė, kad 2008-9 metais Kubiliaus valdymo laikais buvo išardytas geležinkelio ruožas – Bugeniai-Rengė, ar neteisybė, kad lenkų ir latvių pastangomis ES privertė Lietuvą viską atstatyti ir šiuo metu darbai jau vyksta, ar neteisybė, kad oficialiai Baltarusija pareiškė, kad krovinius dar šiais metais perorentuos į Latvijos ir Rusijos uostus
VISI KOMENTARAI 15

Galerijos

Daugiau straipsnių