Renginių organizatoriai pirmųjų užklausų dėl kalėdinių įmonių vakarėlių sulaukia dar birželį. Jiems ir atitenka geriausios pramogos bei skaniausios vaišės. Verslininkams, kurie tik šiomis dienomis susizgribo rengti šventę darbuotojams, teks ne tik tenkintis mažesne pobūvių vietų bei linksmintojų pasiūla, bet ir labiau paišlaidauti.
Šventėms skelbia konkursus
Populiariausia šių metų kalėdinių įmonių vakarėlių data – gruodžio 14-oji, penktadienis. Pasak renginių organizavimo įmonės „7 natos“ vadovo Tomo Augulio, verslininkai, šventine puota nusprendę darbuotojus pradžiuginti būtent šią dieną, dabar vargiai rastų neužsakytų restoranų ar pobūvių salių.
„Gruodžio 14-oji šiemet patogiausia data švęsti, nes kitas savaitgalis jau prieš pat šventes. Yra dvi įmonių kategorijos – vieni šventes jau yra suplanavę, kiti joms ruošiasi paskutinę dieną. Jeigu kuri nors įmonė šiandien teirautųsi dėl Kalėdų vakarėlio organizavimo, laiko šventei gruodį rastume, tačiau pasirinkimas būtų skurdokas, o kainos didesnės“, – sakė T.Augulis.
Jis teigė, kad šiemet įmonių noras kartu su kolektyvu minėti žiemos šventes nėra nei sumenkęs, nei išaugęs, tačiau jis pastebi kitą tendenciją – daugėja verslininkų, skelbiančių viešuosius konkursus vakarėliams organizuoti. Privačios įmonės viešuosius konkursus skelbia tuomet, kai jų renginio sąmata siekia keliasdešimt tūkstančių litų.
„Iš patirties žinau, kad 5–6 metus iš eilės organizuojant vakarėlį tai pačiai įmonei galima išsisemti, turbūt todėl verslininkai, norėdami naujovių, ir rengia viešuosius konkursus, renkasi įdomiausią sumanymą ir geriausią kainą pasiūliusius organizatorius. Šiemet kelis tokius esame laimėję ir mes“, – pasakojo T.Augulis.
Mažiau maisto
Įmonės „Renginių klubas“ direktorė Daiva Žukauskaitė šiemet pastebėjo kiek kitokią tendenciją – vakarėlius darbuotojams rengiantys verslininkai ėmė mažiau pinigų skirti vaišėms.
„Anksčiau apie pusę renginio biudžeto įmonės skirdavo maistui, o šiemet jos linkusios daugiau pinigų išleisti pramogoms, į maistą investuoja mažiau, kainą už vaišes nori nusiderėti“, – sakė D.Žukauskaitė.
Kokybiškesnių pramogų užsimanę verslininkai savo šventėms ieško įdomesnių vedėjų, samdo įvairius muzikantus, domisi naujais aktyviais žaidimais arba teminiais vakarėliais. Tokiems vakarėliams įmonės šiemet yra numačiusios išleisti 10–30 tūkst. litų. Užsakymų Kalėdų vakarėliams rengti organizatoriai turi pakankamai, jų skaičius panašus kaip ir pernai.
„Tik prieš kelerius metus, prasidėjus krizei, įmonės tokių renginių neorganizavo. Kai viskas pradėjo stotis ant kojų, vėl prireikė ir vakarėlių – verslininkai suprato, kad renginiai vis dėlto reikalingi, nes jie stiprina kolektyvą, per juos susipažįsta ir susidraugauja net tie darbuotojai, kurie vieni kitų nemato, dirba skirtinguose skyriuose“, – kalbėjo D.Žukauskaitė.
Katės maiše pirkti nenori
Nors vienos įmonės maistą iškeičia į gyvą muziką ar originalius artistų pasirodymus, kitos bendrovės priešingai – puikia pramoga laiko ir gardžias ar gurmaniškas vaišes.
Įmonės „All Events Servis“ vadovė Kristina Narušienė teigė, kad šiemet kai kurios įmonės geram maistui per vakarėlius pinigų negaili ir renkasi švęsti aukšto lygio restoranuose.
„Kartais įmonės nepasirašo sutarčių, kol neišbando patiekalų. Kone kas antra įmonė dalyvauja degustacijų vakaruose, per kuriuos ir sudaro būsimą vakarėlio valgiaraštį. Tai ypač svarbu didelėms, tarptautinėms bendrovėms. Gėrimai per vakarėlius būna tradiciniai, tačiau maistui jos tikrai netaupo“, – pabrėžė K.Narušienė.
Didelės tarptautinės bendrovės vakarėliuose savo svečiams užsako ne tik gardžiausią maistą, bet pageidauja ir geriausių pobūvių vietų bei atlikėjų. Todėl Kalėdų vakarėliais jos pradeda rūpintis dar vasaros pabaigoje ar rudens pradžioje, o pirmųjų besidominčių šventės organizavimu K.Narušienė sulaukia dar birželį.
Tiesa, kartais renginių organizatoriams tenka gerokai paplušėti, kad išpildytų užsakovų pageidavimus ir surengtų iš tikrųjų originalią šventę. K.Narušienė skundėsi, kad Lietuvoje trūksta pobūvių vietų ir artistų pasirinkimo.
„Vilniuje šventės vietų pasirinkimas dar yra, tačiau, pavyzdžiui, Klaipėdoje, jis labai menkas. Surasti unikalią vietą įmonei, Klaipėdoje švenčiančiai jau 5 ar 10 metų iš eilės, sunku“, – teigė K.Narušienė.
Todėl dažnai švenčių vietos ir darbuotojus linksminantys muzikantai, renginių vedėjai bei kiti artistai metai iš metų būna tie patys. Tokiu atveju renginių organizatorius gelbsti originalios vakarėlių temos arba neišbandytos pramogos – tai jie ir siūlo užsakovams.
Naujausi komentarai