V. Sinkevičius: reikia nepamiršti alternatyvų automobilių taršos mokesčiui Pereiti į pagrindinį turinį

V. Sinkevičius: reikia nepamiršti alternatyvų automobilių taršos mokesčiui

Automobilių taršos mokestis yra reikalingas, tačiau reikia nepamiršti alternatyvų, sako kandidatas į eurokomisarus Virginijus Sinkevičius.

Virginijus Sinkevičius
Virginijus Sinkevičius / V. Skaraičio / Fotobanko ir „Twitter“ nuotr.

„Kalbant apie automobilio taršos mokestį, tai taip, jis yra reikalingas. (...) Bet reikia nepamiršti ir alternatyvų. Šiandien, bent jau aš, nepastebėjau didelio Lietuvos proveržio, sakykime, krovimo stotelių elektromobiliams. (...) Mes turime žiūrėti į kitas alternatyvas kalbant apie kurą, pasiūlyti žmonėms tokias galimybes ir tuomet jau jie patys rinksis“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ teigė V. Sinkevičius.

Anot jo, pats principas, kad moka teršėjas, yra teisingas, tačiau visur reikia konstruktyvių pamatuotų sprendimų.

„Netgi (Europos. – ELTA) Komisijoje yra visuomet kalbama, kad pokyčiai, kurie yra reikalingi ir neišvengiami, negali padidinti socialinės atskirties ir palikti regionų, kurie šiandien šildosi anglimi, dar didesniame skurde tiesiog uždraudžiant anglį“, – teigė V. Sinkevičius.

„Bet taip, kuo toliau, tuo taršos klausimas bus spaudžiamas ES, ne išimtis, kad tai palies ir Lietuvą“, – pridūrė kandidatas į eurokomisarus.

ELTA primena, kad spalio 3 d. Aplinkos ministerija skelbė parengusi Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektą, kuris numato mokestį už transporto priemonių (TP) keliamą taršą. Įstatymo projekte taršiomis laikomos tos TP, kurios turi dyzelinu varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 115 g/km, ir tos TP, kurios turi benzinu ir (ar) dujomis varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 130 g/km.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra