Briuselio oro uoste išskristi į Vilnių su veiklą stabdančios bendrovės „Air Lituanica“ lėktuvu turėję keleiviai LRT radijui teigia, kad jiems nesuteikiama pakankamai informacijos dėl nevykdomų skrydžių, o klientų aptarnavimo centro telefonas nebeveika.
Žmonės taip pat sako, kad jiems siūlomi nepatogūs jungiamieji skrydžiai per Rygą. Šiuo metu „Air Lituanicos“ keleiviais rūpinasi kompanija „Air Baltic“.
Lietuvos oro bendrovės atstovė LRT radijui sako, kad keleiviais rūpinamasi, tačiau informacija telefonu praktiškai neteikiama dėl apkrautos linijos. Pasak Sandros Meškauskaitės, norintieji susigrąžinti pinigus už bilietus, turi pildyti pinigų grąžinimo formą „Air Lituanicos“ puslapyje.
Šiandien bendrovė pranešė stabdanti veiklą dėl finansinių sunkumų. Kiek anksčiau paskelbta, kad žmonės, įsigiję „Air Lituanicos“ bilietus skrydžiams iki gegužės 29 dienos, bus skraidinami Latvijos kompanijos „Air Baltic“. Kitiems nuostolius turėtų atlyginti „Air Lituanica“.
Naujausi komentarai