„Turėjome aiškų tikslą, kad klientams perkėlimas būtų kuo sklandesnis ir patogesnis. Šiam procesui banko specialistai iš visų trijų Baltijos šalių kartu su „Danske Bank" komanda pradėjo ruoštis dar praėjusių metų rugsėjį, kai buvo pasirašyta sutartis tarp dviejų bankų. Džiaugiamės, kad perkėlimas pavyko sėkmingai ir klientai gali sklandžiai naudotis visomis banko paslaugomis", - teigia „Swedbank" Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.
Už paslaugų perkėlimą klientams nėra taikomi papildomi mokesčiai. Asmeninės sąskaitos, būsto ir vartojimo paskolos, lizingas, indėliai bei vertybiniai popieriai perkelti automatiškai. „Danske Bank" mažmeninės bankininkystės klientai į „Swedbank" turi kreiptis tik dėl mokėjimo kortelių ir interneto banko prieigos. To nepadariusieji iki paslaugų perkėlimo, šiomis priemonėmis gali pasirūpinti bet kuriame „Swedbank" padalinyje.
Klientams patiems nereikėjo nutraukti su „Danske Bank" sudarytų sutarčių, kuriose apibrėžtas perkeliamų paslaugų teikimas. Paslaugų sutartyse ir sąlygose liko galioti visi esminiai susitarimai, indėlių ir paskolų palūkanų normos išliko nepakitusios.
„Danske Bank" mažmeninės bankininkystės paslaugomis, kurių teikimas perkeltas į „Swedbank", naudojosi apie 86 tūkst. klientų. Perleisto paskolų portfelio dydis Lietuvoje yra apie 459 mln. eurų.
Turėdami klausimų dėl perkeltų paslaugų klientai gali kreiptis į „Swedbank" telefonu 1884.
Naujausi komentarai