Registrų centras taip pat ragina žmones naudotis elektroninėmis paslaugomis, o vizitą į padalinį rinktis tik neatidėliotinais atvejais, sakoma pranešime.
„Daliai darbuotojų sugrįžus iš priverstinės izoliacijos vėl galima fiziškai aptarnauti panevėžiečius, tačiau ir toliau
juos raginame vengti nebūtino kontakto, išnaudoti mūsų teikiamų nuotolinių paslaugų privalumus, o vizitą rinktis tik esant būtinybei“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Anot pranešimo, prieš atnaujinant fizinį klientų aptarnavimą Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio patalpos buvo
papildomai išvalytos, atlikta pilna vidaus dezinfekcija.
Keliems Registrų centro Panevėžio padalinio darbuotojams nustačius COVID-19, šis padalinys nuo lapkričio vidurio buvo laikinai uždarytas.
Naujausi komentarai