Pereiti į pagrindinį turinį

Konkurencijos tarybai užkliuvo Grupinis.lt prekių kainos

2013-09-03 16:00
DMN inf.
Šiuolaikinės mamos kasdien internete praleidžia 92 minutes
Šiuolaikinės mamos kasdien internete praleidžia 92 minutes / Scanpix nuotr.

Konkurencijos taryba, gavusi skundą, kad Beta.lt, UAB interneto portale www.grupinis.lt nurodomų prekių kainos gali klaidinti vartotojus, pradėjo tirti šią galimai klaidinančią reklamą.

Beta.lt internetu parduodamų prekių kainas esą pateikia kaip reikšmingai mažesnes nei šalia nurodoma jų vertė. Konkurencijos tarybai kilo įtarimų, jog nurodoma prekių vertė gali būti nepagrįsta ir todėl klaidinti vartotojus, nes jiems būtų sudaromas neteisingas įspūdis, kad prekės yra parduodamos reikšmingai mažesne kaina nei kitur.

Be to, Beta.lt skleistoje konkrečios prekės reklamoje esą buvo nurodomas ribotas laikas, per kurį galima įsigyti prekę akcine kaina, tačiau vėliau šis laikas buvo pratęstas. Tokia reklama vartotojams galėjo sudaryti įspūdį, jog prekę nurodyta kaina galima įsigyti labai trumpą laiką, ir skatinti juos kuo greičiau ją įsigyti, nors šią prekę tokiomis sąlygomis buvo galima įsigyti gerokai ilgesnį laiką.

Atsižvelgusi į šias aplinkybes ir vadovaudamasi Reklamos įstatymu, Konkurencijos taryba vertins, ar skleista informacija apie nurodomą prekės vertę ir informacija apie pasiūlymo įsigyti prekę galiojimo trukmę, gali klaidinti vartotojus.

Pradėtas tyrimas esą rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų