Pagrindiniai atstovybės uždaviniai - paskubinti keleivinių traukinių jungtį tarp Vilniaus ir Varšuvos, didinti krovinių srautą tarp abiejų šalių, stiprinti ryšius su Lenkijos partneriais.
„Lietuvą ir Lenkiją jau jungia geležinkelis - europinė „Rail Baltica“ jungtis, nutiesta nuo valstybių sienos iki Kauno. Dabar turime kartu siekti, kad ši jungtis būtų aktyviau išnaudojama. Be to, atstovybė Lenkijoje patvirtina ir svarbų pokytį: bendrovė dirba ne tik su Rytais, bet ir su Vakarais“, - po atstovybės atidarymo kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Šiemet vasario pradžioje Vilniuje susitikę Lenkijos geležinkelių bendrovės PKP S.A. ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovai sutarė siekti, kad iš Vilniaus į Varšuvą keleiviai galėtų traukiniu nuvykti kuo greičiau ir patogiau.
Lenkiją ir Lietuvą jungiančia „Rail Baltica“ europine vėže šiuo metu kursuoja traukinys Kaunas-Balstogė. Padidinus greitį ir suderinus išvykimo laikus, keleiviams būtų sudaryta galimybė persėsti Balstogėje ir pasiekti traukiniu Varšuvą.
„Rail Baltica“ vėžė naudojama ir kroviniams tarp Lietuvos ir Lenkijos vežti. Šeštokuose esančiame terminale kroviniai gali būti perkrauti nuo vadinamosios plačiosios vėžės ant europinės ir toliau judėti į Vakarų Europą. Praėjusiais metais per Šeštokus važiavo 35 proc. daugiau krovinių nei 2016 m.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ vadovo M. Bartuškos, stipri partnerystė su Lenkija reikalinga ir strateginiams projektams, tokiems kaip „Rail Baltica“, įgyvendinti.
Be Lenkijos, „Lietuvos geležinkeliai“ turi atstovybes Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane ir Kinijoje.
Naujausi komentarai