Pereiti į pagrindinį turinį

„Lietuvos geležinkeliai“ dėl itin brangių pasiūlymų nutraukė tris konkursus

2014-07-31 09:38
BNS inf.
„Lietuvos geležinkeliai“ dėl itin brangių pasiūlymų nutraukė tris konkursus
„Lietuvos geležinkeliai“ dėl itin brangių pasiūlymų nutraukė tris konkursus / A. Ufarto / BNS nuotr.

Valstybės valdomi "Lietuvos geležinkeliai" nutraukė tris šimtų milijonų litų vertės konkursus statyti antruosius geležinkelio kelius bei plėsti Klaipėdos stoties kelyną. Konkursai nutraukti, atmetus visus pasiūlymus, kurie buvo per brangūs. Nauji konkursai bus skelbiami dar šiemet.

Visų trijų - ruožų Šilainiai-Kėdainiai ir Gimbogala-Linkaičiai bei Klaipėdos stoties kelyno statybos - konkursų dalyvių pasiūlymus geležinkeliai atmetė liepos 22 dieną, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.

"Atmetus visų dalyvių pasiūlymus, pirkimai yra baigti. Pakartotinius konkursus ruošiamės skelbti dar šiemet, nes šie projektai mums yra labai svarbūs", - BNS sakė geležinkelių atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

"Lietuvos geležinkeliai" anksčiau pranešė, kad antrojo kelio ruože Šilainiai-Kėdainiai statybos konkursui pasiūlytos kainos buvo 12 proc. didesnės nei planuota, Gimbogala-Linkaičiai - 20 proc., o Klaipėdos stoties kelyno - net 37 proc. didesnės.

Antrąjį kelią ruože Šilainiai-Kėdainiai už 167 mln. litų siūlė statyti "Kauno tiltų", "Fimos", Geležinkelių tiesimo centro ir "Mitnijos" konsorciumas. Konkurse taip pat dalyvavo Čekijos "Eurovia" ir "Eurovia Lietuvos" konsorciumas, pasiūlęs 143,422 mln. litų kainą, skelbiama pirkimo ataskaitoje cvpp.lt.

Ruožo Gimbogala-Linkaičiai statybos konkurse dalyvavo Geležinkelio tiesimo centro ir "Lemminkainen Lietuvos" konsorciumas (pasiūlyta kaina - 73,676 mln. litų), "Panevėžio keliai" su "Skinest Baltija" ir "Šiaulių plentu" (84,918 mln. litų) bei "Eurovia" kartu su "Eurovia Lietuva" (74,927 mln. litų).

Klaipėdos stoties kelyno plėtros konkurse dalyvavo "Lemminkainen Lietuva" (172,11 mln. litų), "Hidrostatyba" su Geležinkelių tiesimo centru (161,441 mln. litų) bei "Eurovia" su "Eurovia Lietuva" (172,7 mln. litų).

Tai ne pirmas kartas, kai geležinkeliams dėl per didelių kainų tenka skelbti naujus konkursus. 2012 metais dėl aukštų kainų bendrovė pakartotinai skelbė "Rail Baltica" atkarpų tarp Kauno ir Lenkijos sienos konkursus.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų