Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvos parduotuvėse – eksportui skirta „Vilkyškių pieninės“ produkcija

2013-10-14 14:53
DMN inf.
T. Lukšio/BFL nuotr.

Didžiausiuose šalies prekybos tinkluose spalio viduryje pasirodys „Vilkyškių pieninės“ produkcija, pažymėta specialiai eksporto rinkoms skirtu prekės ženklu „Vilvi“.

Nors „Vilkyškių pieninė“ oficialiai iš Rusijos tarnybų nėra gavusi jokių priekaištų dėl produkcijos kokybės, šios bendrovės eksportas į Rusiją, kaip ir kitų Lietuvos pieno produktų gamintojų, yra sustabdytas.

Imantis atsargumo priemonių ir bendradarbiaujant su Lietuvos didžiaisiais prekybos tinklais,  „Vilkyškių pieninės“ produkcija su originaliu juodo katino dizainu, tik šį kartą įpakuota į prekės ženklo „Vilvi“ pakuotes, pasieks Lietuvos vartotojus. Daugiausiai tai bus švieži pieno gaminiai: grietinė, varškė, jogurtai ir geriamieji jogurtai.

„Iš Rusijos veterinarijos ir higienos tarnybų nesame gavę jokių oficialių ar neoficialių pareiškimų apie mūsų produkcijos kokybę. Visgi nusprendėme parduoti Rusijos rinkai paruoštus produktus Lietuvoje ir Latvijoje“, – sako „Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Anot jo, šviežių pieno produktų linija „Vilvi“ yra ypač populiari Kaliningrado srityje, o taip pat mėgiama Maskvos, Sankt Peterburgo ir Jekaterinburgo gyventojų. „Manau, visų pirma dėl išskirtinės kokybės, modernaus pakuočių dizaino ir puikios lietuviškų pieno produktų reputacijos. Visgi šį kartą mūsų gaminiai pasieks ne Rusijos, o Lietuvos bei Latvijos pirkėjus, ir bus parduodami specialiomis kainomis”.

Kadangi „Vilvi“ prekės buvo paruoštos Rusijos rinkai, ant pakuočių figūruoja rusiški aprašai. Bendrovė ketina atspausdinti lietuviškas ir latviškas etiketes ir užklijuoti jas ant produktų pakuočių.

Šviežią „Vilvi“ produkciją „Vilkyškių pieninė“ eksportuoja į Rusiją, Lenkiją, Latviją ir Estiją.

„Vilvi“ prekės ženklą „Vilkyškių pieninė“ eksporto rinkoms pristatė dar 2011 metais, siekdama naudoti aiškiai skambantį, nesudėtingai ištariamą ir europietišką kompanijos kilmę atspindintį prekės ženklą. Su šiuo prekės ženklu bendrovė prisistato didžiausiose pasaulio maisto produktų parodose. Šalia „Vilvi“ logotipo naudojamas šūkis „Iš Nemuno pievų ant jūsų stalo“ (From Lithuanian meadows – to your table) užsienyje pabrėžia Lietuvos gamtos grožį ir produktų natūralumą.

„Vilkyškių pieninės“ vadovas tikisi, kad Lietuvos vartotojams nekils keblumų susigaudyti šioje situacijoje.

„Vilvi“ ir „Vilkyškių pieninės“ pakuočių dizainas iš esmės yra identiškas. Todėl esu tikras, kad žmonės pažins pamėgtus Vilkyškių produktus ir įvertins kompanijos pastangas patiekti tik kokybišką, šviežią ir puikios prekinės išvaizdos produkciją”, - teigia G. Bertašius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų