Bendrovei laikinai vadovaujantis Gediminas Šečkus sako, kad sudarant naują tvarkaraštį atsižvelgta į keleivių srautus ir jų poreikius bei įmonės pajėgumus.
Anot jo, daugiau reisų bus maršrutu Vilnius–Kaunas: traukiniai vidutiniškai kursuos kas valandą, piko valandomis – maždaug kas pusvalandį. Pirmieji traukiniai tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno kasdien išvyks apie 5 val. ryto. Dėl didžiųjų renginių tarp šių miestų bus papildomi vėlyvieji reisai.
Daugiau traukinių numatyta ir kitais didelio užimtumo maršrutais Vilnius–Šiauliai ir Vilnius–Trakai.
Siekiant sostinę sujungti su labiau nutolusiais miestais maršruto Vilnius–Šiauliai–Klaipėda tvarkaraštis suderintas su maršrutais kaip Panevėžys–Mažeikiai, Vilnius–Vilniaus oro uostas, Vilnius–Kaunas ir Klaipėda–Šilutė.
Tarp Vilniaus ir Šiaulių šeštadieniais abiem kryptimis kursuos po papildomą traukinį.
Augant keleivių srautui maršrutu Vilnius–Turmantas kasdien kursuos po septynis traukinių reisus į kiekvieną pusę, papildomas kasdienis reisas į abi puses suplanuotas tarp Kauno ir Marijampolės.
Nuo 12 iki 27 minučių turėtų sutrumpėti kelionė tarp Vilniaus ir Krokuvos per Kauną bei Varšuvą – šiuo maršrutu toliau bus tiesioginis susisiekimas tarp sostinės ir Marijampolės bei Kazlų Rūdos.
Kaip jau pranešta anksčiau, nuo gruodžio 27 dienos startuoja naujas reisas tarp Vilniaus ir Rygos per Kaišiadoris, Šiaulius, Joniškį ir Jelgavą. Traukinys šiuo maršrutu kursuos kasdien, kelionė truks apie 4 val. 15 min.
„LTG Link“ pirmąjį 2023 metų pusmetį pervežė beveik 2,4 mln. keleivių – maždaug 7 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu (apie 2 mln.).
Naujausi komentarai