- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Pardavėja padėjo vyrui, atėjusiam į parduotuvę nupirkti plaukų dažų žmonai, kuri su traumuota koja laukė mašinoje. Suprasdama vyro pasimetimą, pardavėja pasiūlė kartu nueiti iki mašinos ir leisti žmonai išsirinkti pačiai“, – tai tik vienas iš daugelio klientų atsiliepimų apie lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojus. Tokių padėkų darbuotojai gauna nuolat, o kartą per mėnesį devyni darbuotai yra apdovanojami.
„Norime tarti ačiū tiems pirkėjams, kurie įvertina mūsų darbuotojus. Nuo tada, kai pradėjome vykdyti savo „Mėnesio herojų“ iniciatyvą, sulaukėme išties didelio pirkėjų atsiliepimų ir padėkų skaičiaus. Analizuodami juos kiekvieną mėnesį ne tik išrenkame 10 išskirtines pastangas demonstruojančių bei savo darbu pirkėjų įvertinimo sulaukusių darbuotojų, bet ir gauname vertingų įžvalgų apie tai, ką aptarnavime labiausiai vertina mūsų klientai. Matome, kad jiems svarbiausias yra darbuotojų paslaugumas ir supratingumas“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.
Vienoje sostinės parduotuvėje dirbančiam darbuotojui–herojui neregė klientė padėkojo už pagalbą renkantis prekes: „Kadangi esu neregė, negaliu tiksliai žinoti, kokį produktą išsirinkau – visko pasitaiko. Šis darbuotojas visada man papasakoja, kokias prekes nusipirkau“, – dalijasi pirkėja.
Kitos sostinės parduotuvės darbuotojai buvo padėkota už rūpestį: „Parduotuvė yra dviejų aukštų, o Jolanta visada pasirūpina, kad man nereikėtų su vaiko vežimėliu pakilti į antrą aukštą. Ši pardavėja visada pasisiūlo padėti, atneša reikiamų prekių, pasiteirauja, ar nieko netrūksta“, – džiaugiasi vilnietė mama.
O štai vienos Kauno parduotuvės darbuotojai nuolatinė klientė padėkojo už šypseną ir gerą nuotaiką: „Noriu Irenai palinkėti visada išlikti tokiai nuotaikingai ir nuoširdžiai savo darbe. Tikiuosi ir toliau jus matyti šioje „Maximoje“, nes gera lankytis joje, kai jūs visada su gera nuotaika.“
Klientai labiausiai vertina nuoseklią pagalbą. „Ivona kiekvieną kartą apsilankius parduotuvėje padeda surasti reikiamas prekes. Esu nustebinta tokiu darbuotojos operatyvumu ir nuoširdžiu noru padėti pirkėjams“, – teigia klientė. Anot K. Meidės, grįžtamasis ryšys svarbiausias yra jį gaunantiems darbuotojams: „Tai motyvuoja ir įkvepia darbuotojus, patvirtina, kad jų pastangos yra pastebimos. Kartu pirkėjų atsiliepimai padeda mums tobulinti klientų aptarnavimo procesus, pastebėti svarbiausius dalykus ir jiems skirti didesnį dėmesį.“ Kiekvieną mėnesį vertindamas pirkėjų paliktus atsiliepimus prekybos tinklas išrenka 10 darbuotojų-herojų, kuriems suteikia papildomas paskatas. Iš viso nuo iniciatyvos pradžios mėnesio herojaus titulas suteiktas jau 100 „Maximos“ parduotuvių darbuotojų. Geriausių mėnesio darbuotojų rinkimai startavo praėjusių metų balandį, o kiekvieną mėnesį sulaukiama vidutiniškai daugiau nei 300 pirkėjų atsiliepimų apie darbuotojus, jų išskirtinį elgesį ir geras apsipirkimo patirtis. Iš viso nuo projekto pradžios sulaukta apie 3000 klientų atsiliepimų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas27
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada14
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis5
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą5
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade62
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...