Pasak „BIOVELA Group“ komunikacijos vadovės Linos Kižinienės, sveikatingumo tendencijos diktuoja aiškų poreikį vartotojams pateikti visą jiems aktualią informaciją, tad įmonė tam ruošiasi nuosekliai jau metus.
„Gamintojai nuo 2015 m. privalo ženklinimo etiketėje nurodyti sudedamąsias produkto dalis, jame esančius alergenus, vartojimo terminą, apdorojimo būdą ir laikymo sąlygas, tačiau nuo šių metų gruodžio pagal Europos reglamentą turėsime pateikti daugiau informacijos. Apie šį reikalavimą gamintojams bei maisto perdirbėjams pateikti maistingumo deklaracijas buvo žinoma jau prieš porą metų, tad „BIOVELA Group“ tam nuosekliai ruošiasi visą šį laiką. Svarbiausia ir ilgiausiai trunkanti dalis – maistingumo tyrimai, kuriuos pagal reikalavimą privalu atlikti kiekvienam gaminiui, tačiau būdami rinkos lyderiais, tai nuosekliai atliekame ir taip, nes gauti duomenys padeda kuriant naujus gaminius ir tobulinant maisto technologijas – dalis mūsų gaminių jau turi pateiktas maistingumo deklaracijas“, - sako „BIOVELA Group“ komunikacijos vadovė L. Kižinienė.
Kad produkto maistingumas atsirastų ant visų etikečių, būtina perprogramuoti ant gaminio spausdinamą informaciją, tačiau tai – natūralūs inovatyviose įmonėse vykstantys procesai, prisitaikant prie pokyčių ženklinimo reglamente ir naujovių gaminių technologijose. Pasak L. Kižinienės, produkcijos tyrimai „BIOVELA Group“ atliekami nuosekliai, gauti duomenys kaupiami jau daugiau nei metus, todėl gruodžio mėnesį galutinis vartotojas dėl žymėjimo pokyčių nepatirs jokių papildomų išlaidų.
„Mūsų gaminiai ir taip pažymėti A lygio įvertinimu pagal Visuotinį maisto saugos standartą (BRC), tad nuolat tikriname jų gaminimo technologijas bei kokybę ir tobuliname pagal naujausias rinkos tendencijas bei vartotojų poreikius. Pagal naują tvarką pažymėtus gaminius bus paprasčiau rinktis sportuojantiems ir sveikos mitybos principų besilaikantiems žmonėms, nes jie galės matyti visą informaciją apie maisto energetinę vertę ir naudingumą organizmui, tad galės pagal tai pasirinkti labiausiai tinkantį. Mes – už sveiką visuomenę, kuri rūpinasi savo racionu, tad džiaugiamės galėdami prie šios edukacijos prisidėti kaip maisto gaminių lyderė,“ – sako „BIOVELA Group“ komunikacijos vadovė.
Naujausi komentarai