„Patys pirkėjai dažnai rekomenduoja kaimynystę draugams, kolegoms ar šeimos nariams. Tiek, kiek gyvuoja mūsų įmonė, analizuojame rinką, konkurentus, pirkėjų poreikius, jų paveikslą, visada siekiame grįžtamojo ryšio – mums tai labai svarbu,“ – pabrėžė A. Jurša ir priduria, kad tarp klientų atsiranda šeimų, kurios pirkti būsto kažkada atėjo tik sulaukusios atžalų, o dabar būstą renkasi jau jų vaikai.
A. Jurša pasakoja, kad paprastai įmonės veiklos statistikoje stebi apie 30–40 projektų. Per pastarus dešimt metų didžiausią pardavimų (preliminariųjų ar rezervacijų) kiekį pirminėje rinkoje fiksavo 2021 m., o mažiausią – 2015 m.
„Mums patiems geriausi pardavimų metai buvo 2018–2019 m., kai vystėme projektą „Parko apartamentai“. Būtent šis projektas tais pačiais 2019 m. buvo pripažintas geriausiu metų gyvenamojo daugiabučio projektu“, – džiaugėsi jis.
Tiek, kiek gyvuoja mūsų įmonė, analizuojame rinką, konkurentus, pirkėjų poreikius, jų paveikslą, visada siekiame grįžtamojo ryšio – mums tai labai svarbu.
Daugiau nei dešimt metų įmonėje su klientais dirbanti Vaida Šidlauskienė antrina A. Juršai. Jos teigimu, 2024 m. panašūs į 2015 m., kai tiek pardavėjai, tiek pirkėjai buvo išsigandę.
„Šiuo metu stebime 32 projektus, pardavimų lygis (ir pagal projektų skaičių, ir pagal pardavimus) labai panašus į buvusį 2015 m. Skiriasi tik tai, kad tuo metu populiaresni buvo vidurinės klasės būstai, o šiemet – premium (aukštesnės klasės) būstai. Tam įtaką gali daryti vis dar aukštos palūkanos, tad būstus greičiausi perka labiau pasiturintys asmenys iš nuosavų lėšų“, – sakė V. Šidlauskienė.
Pasak specialistės, pagal pardavimus geriausi mėnesiai šiais metais kol kas buvo vasaris ir kovas, tačiau pagal stebimus projektus matyti, kad balandį pardavimai krito beveik perpus. Mažiausias pardavimų kiekis fiksuotas birželį, o rugpjūtį – jau tris kartus didesnis nei pirmąjį vasaros mėnesį.
„Būsto pirkti grįžta jau ne būtinybę jaučiantys pirkėjai (jaunimas), bet geresnių gyvenimo sąlygų norintys, keičiantys būstą ar norintys investuoti žmonės. Nors apie palūkanų mažėjimą ekonomistai ir bankai prakalbo tik šiemet, klientų aktyvumas kilo dar praėjusių metų gruodį.
Ypač nustebino pirkėjų aktyvumas vasarą, kas, žiūrint istoriškai, gana reta – vasarą visada fiksuodavome mažesnius pardavimus tiek pas mus, tiek kituose projektuose“, – sako V. Šidlauskienė ir atkreipia dėmesį, kad „Centromera“ stebi ne visą Kauno rinką, o tik tą jos dalį, kurioje projektai yra tvarkingai pateikti, turi interneto puslapį, vysto daugiabučių projektus ir pan.
Naujausi komentarai